منصوریان با دستان خالی به مصاف السد می رود

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تعدادی از بازیکنان جوان خود به مصاف تیم السد می رود و جذب نشدن بازیکنان جدید تا حدودی دستان وی را در این دیدار خالی گذاشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دو تیم فوتبال استقلال و السد روز سه‌شنبه‌ هفته جاری در رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند. دیداری که از جهات مختلف برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است از طرفی آبی‌ پوشان با برتری در این بازی می توانند جواز حضور در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کنند و از سوی دیگر بردن السدی که ژاوی هرناندس را در ترکیب خود دارد باعث می شود استقلال اعتبار تازه ای را بدست آورد و با توجه به اینکه استقلالی ها این روزها به واسطه مشکلات مدیریتی‌ در شرایط بد روحی و روانی قرار گرفته اند با کسب روحیه بیشتر به مصاف دیدارهای بعدی بروند.

منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در نظر داشت در بازی مقابل السد قطر از مهره هایی همچون تیموریان استفاده کند و حتی روی آندرانیک حساب ویژه ای باز کرده بود و قصد داشت ژاوی را به دست این بازیکن بسپارد تا خط میانی این تیم کاملا از کار بیفتد که این امر صورت نگرفت.
آندو به واسطه تجربیاتی که داشت دقیقا همان مهره‌ای بود که استقلال و منصوریان را در این بخش از زمین به خواسته خود می‌رساند اما محرومیت استقلال از نقل و انتقالات میان فصل در نهایت باعث شد تا استقلال نتواند از بازیکنان جدیدش بهره ببرد.

علاوه بر تیموریان، سرور جپاروف هم مدنظر منصوریان بود تا در این بازی بزرگ برای استقلال به میدان برود اما این بازیکن ازبک هم از حضور در استقلال منع شد و حالا منصوریان باید با تعدادی بازیکن جوان و با انگیزه اش راهی میدان شود. در هر صورت می توان تا حدودی استقلال را از پیش برنده دانست چرا که آبی پوشان در این دیدار میزبان هستند و  از یار دوازدهم خود یعنی هواداران در این بازی بهره می برند، از طرفی حضور ژاوی در تهران باعث می شود بازیکنان جوان استقلال با انگیزه هر چه بیشتر پا به میدان بگذارند. البته باید دید کدام تیم انگیزی بیشتری در بازی دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال روی بازیکنان جوان خود حساب ویژه ای باز کرده و از بازیکنان خود خواسته تا جای ممکن ژاوی را در این دیدار مهار کنند که با این کار  به نوعی مغز متفکر السد قطر را از کار بیندازند. منصوریان در همین راستا به بازیکنانش بخصوص آنها که باید در خط میانی بازی کنند، گفته است که اجازه توپ رسانی را به ژاوی ندهند و با یارگیری منطقه‌ای اجازه هنرنمایی را از این بازیکن بگیرند. در واقع منصوریان به دنبال ایجاد یک سد چند لایه ای مقابل ژاوی است.

به احتمال زیاد در این بازی نورافکن و ابراهیمی در خط میانی استقلال قرار می‌گیرند. دو بازیکنی که از نظر سرعت بازی شرایط مطلوبی دارند و این احتمال هم وجود دارد که منصوریان در این دیدار از وریا غفوری نیز استفاده کند.

منصوریان در دیدار مقابل السد قطر نتوانست از حضور بازیکنان جدید بهره ببرد و با این تفاسیر وی باید از جوان های خود در این دیدار استفاده کند. بدون شک حضور کاوه رضایی در این دیدار قطعی خواهد بود و از این بازیکن انتظار می رود که برابر السد گلزنی کند.

میلاد زکی پور از جمله بازیکنان جوان استقلال است که اگر با نظر منصوریان در این دیدار به زمین برود به طور حتم آزمون سختی را در پیش خواهد داشت و به نوعی این بازیکن جزو بنزین سبز استقلال است.

محسن کریمی،برزای،قربانی و دیگر بازیکنان جوان استقلال نیز در دیدار مقابل السد می توانند تیم را همراهی کنند و به نوعی با گلزنی، استقلال را به مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسانند.

از طرفی جابر انصاری و هرایر مگویان مصدومیت های خود را پشت سر گذاشته اند و این 2 بازیکن روز گذشته نیز در تمرینات تیم حاضر شدند. حضور این 2 بازیکن در تمرینات را به نوعی می توانیم به فال نیک بگیریم اما باید دید این 2 بازیکن می توانند استقلال را همراهی کنند یا خیر 

با این تفاسیر برگ برنده های منصوریان در دیدار مقابل السد، می تواند بازیکنان جوان تیم باشد و آنها با نظر منصوریان در کنار با تجربه ها باعث افزایش برد آبی پوشان مقابل السد می شوند.

باید منتظر ماند و دید منصوریان چه تدابیری را برای این بازی در نظر گرفته چراکه صعود استقلال به مرحله نهایی خواسته مدیران استقلال و هواداران این تیم است و بدون شک سرمربی آبی ها با تمام توان و داشته های خود به مصاف السد قطر می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار