اهواز؛

صرف اعتبار 120 میلیونی برای افتتاح زمین چمن مصنوعی

بخشدار زیدون گفت: سه زمین مصنوعی در روستاهای قلعه کعبی، درونک و لنگیر علیا با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ذبیح‌الله فرخنده‌زاده ،بخشدار زیدون بیان داشت: تأمین نیازهای اساسی و توزیع بهینه منافع ناشی از توسعه ملی می‌تواند در پیشرفت روستاها نفش به‌سزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: روستاهای بخش زیدون ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ورزش و استعدادهای خوبی در توسعه بخش‌های مختلف دارند.

بخشدار زیدون با اشاره به همکاری شوراها و دهیاری‌های بخش زیدون افزود: با همکاری شوراها، دهیاری‌ها، مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان وفرمانداری بهبهان اعتبارات خوبی جهت بهسازی و زیباسازی روستاها صورت گرفته است.

فرخنده‌زاده با اشاره به ایجاد فضای بانشاط در روستاها تصریح کرد: با ایجاد و احداث پارک‌های محله در محیط روستایی می‌توان گام‌های موثری در ایجاد فضای مناسب و با نشاط برای اهالی روستائیان برداریم.

وی بیان داشت: شناخت دقیق مسائل مربوط به روستائیان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این موضوع نیازمند شناخت زیرساخت‌ها و توسعه عمرانی روستاها است.

بخشدار زیدون ادامه داد: تأمین نیازهای اساسی و توزیع بهینه منافع ناشی از توسعه ملی می‌تواند در پیشرفت روستاها نفش به‌سزایی داشته باشد.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.