دو رویداد مهم در پیش داریم

رودکی: برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی به کشور برگشتیم

مدیر تیم های ملی جودو گفت: مسابقات کشورهای اسلامی و رقابت های قهرمانی آسیا را در پیش داریم و به خاطر همین به مسابقات اپن اروپا نرفتیم.

محمد رضا رودکی مدیر تیم های ملی جودو در گفت و گو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ۴ سال است که فدراسیون جهانی جودو کمپ مجارستان را برگزار میکند و این اردوی مشترک به صورت رایگان در اختیار ما بود و توانستیم برویم و تمرین کنیم. حدود ۷ کشور در آنجا حضور داشتند و تمرینات خوبی را ملی پوشان پشت سر گذاشتند و امیدواریم بتوانیم مداوم در اردوهای مشترک حضور داشته باشیم. 

رودکی در خصوص بازگشت ملی پوشان به کشور و حضور نیافتن در مسابقات پرتغال افزود: ما دو رویداد مهم را در پیش داریم و باید رقابت های انتخابی را برگزار کنیم. در مسابقات کشورهای اسلامی که در باکو برگزار می شود و رقابتهای قهرمانی آسیا که در هنگ کنگ برگزار خواهد شد 2 تیم قوی باید اعزام کنیم که ترکیبی از جوانان و با تجربه ها خواهد بود فاصله زمانی این دو رویداد حدود ۱۰ روز است و چون فاصله زمانی این دو مسابقه کم است نیاز داشتیم برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم چون در هر دو رقابت، مسابقات تیمی هم خواهیم داشت و این مستلزم این بود که یک برنامه ریزی خوب و دقیق و قوی انجام دهیم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جودو شرایط خیلی سختی داریم ولی امیدواریم دو تیم خوب را راهی این رقابتها کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
تیم ملی که همه کاره وسرمربیش بشه منصوری بیشترازاین ازش توقع نمیشه داشت جناب رودکی چراعوام فریبی میکنی ترس ازباخت وعدم نتیجه نگرفتن باعث حضورنداشتن وانصراف شمادراین مسابقات بودنه چیزدیگری.