هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس

هال سیتی 2 - لیورپول 0/تداوم تیره روزی شاگردان کلوپ

در ادامه رقابتهای هفته بیست و چهارم لیگ جزیره از ساعت 18 و 30 دقیقه ، شش مسابقه همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم لیورپول با دو گل مغلوب میزبانش هال سیتی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای هفته بیست و چهارم لیگ جزیره از ساعت 18 و 30 دقیقه ، شش مسابقه همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم لیورپول با دو گل مغلوب میزبانش هال سیتی شد.

گل های هال سیتی را در این بازی آلفرد اندیایه در دقیقه 44 و بایه عمر نیاسه در دقیقه 84 زدند تا روند ناکامی های کلوپ بعد از شروع انفجاری اش در لیگ انگلیس ادامه داشته باشد.

لیورپول که می توانست به توجه به شکست آرسنال مقابل چلسی با برد در این بازی بالاتر از توپچی ها قرار گیرد بعد از این بازی در امتیاز 46 باقی ماند و در رده چهارم جدول رده بندی ایستاد. هال سیتی هم که این روزها با مارکوس سیلوا خوب نتیجه می گیرد بعد از این برد در امتیاز 20 و رده هجدهم قرار گرفت .


در پرگل‌ترین بازی امشب لیگ برتر اما دیگر تیم منطقه مرسی‌ساید یعنی اورتون، قاطعانه حریفش را شکست داد. اورتون که میزبان بورنموث بود این تیم را با نتیجه 6 بر 3 شکست داد.

لوکاکو در این بازی 4 بار در دقایق یک، 29، 83 و 84، مک‌کارتی در دقیقه 24 و بارکلی در دقیقه 90 گل‌های اورتون را زدند. در طرف مقابل هم جوشوا کینگ دو بار در دقایق 60 و 70 و آرتر در دقیقه 90 برای بورنموث گلزنی کردند.

در چهار بازی همزمان دیگر امشب لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

کریستال پالاس صفر - ساندرلند 4
ساوتهمپتون یک - وستهام 3
واتفورد 2 - برنلی یک
وست‌برومویج یک - استوک‌سیتی صفر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار