کربکندی: کی روش و برانکو از خط قرمزها عبور نکنند/ مدیران فوتبال ما باید از خواب بیدار شوند

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی خط قرمز همه ماست و کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ نباید از این خط قرمز مردم ایران عبور کنند.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص اظهارات اخیر کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که از عدم دعوت بازیکنان تیم پرسپولیس به تیم ملی خبر داده است اظهار کرد:متاسفانه دعوای کی روش و برانکو به تیم ملی ضربه زده و من به این دو مربی توصیه می کنم فضا را بیش از این ملتهب نکنند.

وی افزود: تیم ملی خط قرمز همه ماست و کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ نباید از این خط قرمز مردم ایران عبور کنند زیرا اختلاف میان این دو مربی به فوتبال کشورمان ضربه می زند.

کارشناس فوتبال همچنین با اشاره به دیدار حساس تیم های صدرنشین پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز که فردا یکشنبه برگزار می شود تصریح کرد:برنده بازی فردا می تواند خود را به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر کند،اگر پرسپولیس پیروز شود اختلاف امتیازات خود را با سایر تیم ها بیشتر کرده و تقریبا قهرمانی اش را تضمین می کند و اگر تراکتورسازی تبریز برنده شود می تواند به قهرمانی در لیگ امیدوارتر شود.

وی همچنین با انتقاد از محرومیت دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از نقل و انتقالات گفت:متاسفانه مدیران فوتبال ما دچار روزمره گی شده اند و از علم روز مدیریت دنیا بسیارعقب هستند،ضمن اینکه مدیریت باشگاه های ما دچار بی ثباتی است و مدیران دائما جا به جا می شوند.امیدوارم مدیران فوتبال ما هر چه زودتر از خواب بیدار شوند و برای پیشرفت فوتبال ایران تصمیماتی درست و عاقلانه اتخاذ کنند.

سرمربی پیشین تیم ذوب آهن اصفهان در پایان با اشاره به شکست غافلگیرکننده این تیم برابر تیم قعرنشین صبای قم عنوان کرد:ذوب آهن همیشه در بازی های مهمی که باید پیروز می شده است امتیاز از دست داده و این بار نیز در مقابل تیم ته جدولی صبای قم شکست تلخی را پذیرفت،علت این شکست غرور بیش از حد بعضی از بازیکنان بود که از پیروزی برابر صبا اطمینان کامل داشتند.امیدوارم سبزپوشان اصفهانی در هفته های آینده به جمع مدعیان لیگ برگردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار