انتقاد کلیسای کاتولیک فیلیپین از سیاست دوترته در مبارزه با مواد مخدر

کلیسای کاتولیک فیلیپین قرار است در خطبه آخر هفته خود سیاست رودریگو دوترته، رئیس جمهور این کشور در مبارزه علیه مواد مخدر را محکوم کند.

انتقاد کلیسای کاتولیک فیلیپین از سیاست دوترته در مبارزه با مواد مخدربه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ کشیش اعظم کلیسای کاتولیک فیلیپین در نامه ای اعلام کرد کلیسا این گونه سیاست دوترته در مبارزه با مواد مخدر را محکوم می کند و آن را نوعی برقراری "حکومت ترور و وحشت " قلمداد می کند.

وی کشتن مردم بی گناهی که هیچ دخالتی در قاچاق مواد مخدر ندارند را غیرقانونی دانست و عنوان کرد بسیاری از مردم به خاطر مواد مخدر کشته می شوند نه به جرم مواد مخدر و افرادی که آنها را می کشند مجازات نمی شوند.

کلیسای کاتولیک فیلیپین قرار است در خطبه آخر هفته خود سیاست رودریگو دوترته، رئیس جمهور این کشور در مبارزه علیه مواد مخدر را محکوم کند.

رئیس جمهور فیلیپین از ماه ژوئن سال 2016 عملیات گسترده ای را برای مقابله با قاچاق مواد مخدر آغاز کرده است. در این عملیات بیش از 7600 نفر کشته شدند که 2500 نفر از آنها از مردم عادی بودند که دخالتی در قاچاق مواد مخدر نداشتند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
خوب طبیعی است وقتی آدم میخواد کار اساسی کنه عده ای بی گناه هم این وسط قربانی میشن
آخرین اخبار