مصاف حساس تیم تراکتور سازی مقابل تيم پرسپوليس

تيم تراكتورسازي تبريز ،فردا ،درحساس ترين بازي ليگ برتر به ميدان مي رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ درآخرين بازي هفته بيستم ليگ برتر فوتبال ، تيم تراكتورسازي تبريز ،فردا،ازساعت 15درورزشگاه آزادي تهران برابرتيم پرسپوليس تهران قرارمي گيرد.

معدل خارق‌العاده تراکتورسازي تبريز درمدت حضورش در لیگ برترتراکتورسازی تبريز سابقه 41 ساله در فوتبال سطح بالای لیگ ایران داردو در مدت 7 دوره گذشته حضورش در لیگ برتر بعد از بازگشت به لیگ برتر در سال 88 و مسابقات امسال هیچ گاه رتبه 2 رقمی نداشته است.

تراکتور سازی در اولین حضورش در لیگ برتر در مقطع اخیر در سال 88 هفتم شد. آنها در 34 بازی 47 امتیاز گرفتند سرمربی آنها فراز کمالوند بود.

اين تيم در سال دوم ،بهترعمل کرده و در 34 بازی 57 امتیاز گرفته و تیم پنجم لیگ شدند. سرمربی آنها باز کمالوند بود.

تراکتورسازان در سال سوم، در 34 بازی صاحب 66 امتیاز شدند و با قهرمان یک امتیاز فاصله داشتند. سرمربی آنها در این سال امير قلعه‌نویی بود.

در سال بعد، تیم تراکتور سازی تبريز، بار دیگر در لیگ دوم شد.

در این سال آنها 65 امتیاز در 34 بازی به دست آوردند. لیگ سال 91 با حضور تونی اويويراي پرتغالي برای تراکتور سازي تمام شد.
در سال 92، تراکتورسازي تبريزبا 45 امتیاز در 30 بازی ششم شد.

البته بايدگفت : آنها با تونی اولويرا در سال 92 قهرمان جام حذفی شدند. تراکتور سازی اولین قهرمانی دوران فوتبال خود را در این سال جشن گرفتند

در سال 93 لایق‌ترین تیم برای قهرمانی بودند اما در روز آخر سپاهان با 59 امتیاز در 30 بازی قهرمان شد و تراکتورسازي با مانوئل 58 امتیاز گرفت و دوم شد.

در سال 94 تیم فوتبال تراکتور سازی چهارم شد اما در نیم فصل دوم آنها با قلعه‌نویی عالی شده بودند. آنها در آسیا هم در این سال عالی کار کردند.

واما : در سال 95 بار دیگر تراكتورسازان از نظر امتیاز و رتبه دوم جدول رده بندي هستند. آنها در دوران مشابه از همه تیم‌های مسابقات فوتبال لیگ عالی بودند.

آخرین اقدامات پزشکی روی مصدومان تراکتورسازي تبريز

پزشک تیم تراکتورسازی تبريز درهتل المپیک، آخرین اقدامات خود را روی مصدومان تیم انجام داد.

بنا بر اعلام امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازی تبريز ]،محمد ایرانپوریان، هادی محمدی و شهرام گودرزی،3 بازیکن مصدوم این تیم ،می توانند فردا به میدان بروند.

این 3 بازیکن آسیب دیدگی های شدیدی داشتند اما مشکلاتی که در نقل وانتقالات پیش آمد، سبب شد کادر پزشکی تراکتورسازی نهایت تلاشش را به کار بگیرد تا آنها مقابل پرسپولیس بازی کنند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبريز گفت:تیمش برای موفقیت مقابل پرسپولیس،فردا، به میدان می رود.

امیر قلعه نویی سرمربی سرخپوشان تبریزی در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت:فینالی زود رس است که مى تواند قهرمانى را مشخص کند و تراکتور را به قهرمانى امیدوار کند. ما در مستطیل سبز آماده هستیم. توصیه اى به عزیزانى که به استادیوم مى آیند لطفا تیم خود را تشویق کنند. فوتبال تمام مى شود و اگر مصیبتى به وجود بیاید در تاریخ مى ماند. کسى از قهرمانى پرتغال حرف نمى زند و در حساس ترین بازى هاى دنیا نیز احترام متقابل اجرا مى شود. افتخار مى کنم در آذربایجان هستم، این همه جام آورده ام اما افتخارم حضور در این تیم است. امیدوارم فردا هر درصدى که در استادیوم حضور مى آیند احترام فراموش نشود.

بازي سرخپوشان تهران وتبريز دردوررفت كه 20شهريوردرتبريز برگزارشد بدون گل به پايان رسيده است.

بیژن حیدری به عنوان داور دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبريز انتخاب شده است.

درجدول رده بندي ، پرسپوليس با 44امتياز درصدرقراردارد وتيم تراكتورسازي تبريزهم با38امتيازدوم است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.