مشهد؛

ترک‌خوردگی سد شهید چمران نیشابور

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود ترک‌ خوردگی سد شهید چمران هنوز این سد آبگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هاجر چنارانی در مراسم استقبال از وزیر آموزش‌وپرورش در محل فرمانداری نیشابور با اشاره به ترک خوردگی سد شهید چمران که در اردوگاه شهید رجایی قرار دارد تصریح کرد : وزارت نیرو فقط قول پیگیری داده است ولی این سد با این اوضاع بازهم آبگیری می‌شود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود بزرگ‌ترین اردوگاه کشوری خاورمیانه در نیشابور تأکید کرد: اردوگاه شهید رجایی نیشابور، نیازمند توجه ویژه وزارت آموزش‌وپرورش است و در کنار آن باید به دنبال درآمدزایی از آن باشیم.

او ادامه داد:هم اکنون 40 میلیارد ریال برای توسعه اردوگاه شهید رجایی نیشابور نیاز است.

چنارانی اظهار داشت: با جدا شدن آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای از هنرستان‌ها حدود 70 هکتار از بهترین زمین‌های آموزش‌وپرورش در اختیار وزارت علوم قرار دارد که اجازه بازگشت آن‌ها را نمی‌دهند.

چنارانی در ادامه افزو د: این قضیه مشکلات زیادی را در شهرستان نیشابور ایجاد کرده است به‌نحوی‌ که مردم شهر من در برابر هم قرار گرفته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه گفت: نیشابور نیازمند نگرش ویژه و جدید از طرف آموزش‌وپرورش است.

در ادامه رئیس آموزش‌وپرورش نیشابور در سخنان کوتاهی گفت: در دو سال گذشته تعداد هزار و 280 نفر بی‌سواد در نیشابور شناسایی‌شده است که تا اکنون 800 نفر در کلاس‌های نهضت سوادآموزی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام// ر ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.