اهواز؛

برف گریبان عشایر مناطق کوهستانی دزفول را گرفت

رئیس اداره امور عشایر دزفول گفت: بارش برف در ارتفاعات کوهستانی سردشت و شهیون دزفول باعث بروز مشکلاتی برای عشایر این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن پورفرخی، رئیس اداره امور عشایر دزفول بیان داشت: در پی بارش برف سنگین در سطح وسیعی از ارتفاعات سالند و احمدفداله مشکلاتی برای عشایر این مناطق ایجاد شده است که برای حل این مشکلات نیازمند همکاری دیگر دستگاه های اجرایی هستیم .

وی افزود: بارش سنگین برف باعث سفیدپوش شدن ارتفاعات سالند و جاده دره کاید شده است ولی با وجود مسدود نشدن جاده دره کاید تردد به سختی صورت می گیرد.

پورفرخی تصریح کرد: علاوه بر این به دلیل قطع ارتباط دکل مخابراتی سالندکوه در چند روز اخیر ارتباط با اهالی این مناطق قطع شده که این مشکل امروز شنبه حل شد.

رئیس امور عشایر دزفول اذعان داشت: برودت هوا و بارش سنگین برف باعث شده تا عشایر ساکن درارتفاعات تقاضای آذوقه و پتو کنند که در این راستا هماهنگی هایی با جمعیت هلال احمر دزفول صورت گرفته است ضمن اینکه دیروز نیز هلال احمر دزفول اقدام به توزیع مقادیری آذوقه و پتو بین اهالی روستای دارمودی از توابع دهستان دره کاید کرد.

وی با اشاره به اینکه با بارش برف دسترسی به سوخت برای عشایر مناطق صعب العبور دشوار می شود خاطرنشان کرد: عشایری که نیاز به سوخت داشته باشند می تواند با مراجعه به جایگاه های سوختی که در این مناطق راه اندازی شده نسبت به تهیه سوخت اقدام کنند که تاکنون گزارشی از کمبود سوخت دریافت نشده است .

محسن پورفرخی افزود: در حال حاضر در پی تامین آذوقه و پتو برای عشایر مناطق صعب العبور هستیم تا به وسیله بالگرد به منطقه ارسال شود و بین عشایر و روستائیان توزیع گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار