شیراز؛

تجهیز 10 نقطه جهرم به دوربین ترافیکی

فرماندار ویژه جهرم گفت: 10 نقطه جهرم به دوربین ترافیکی مجهز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه  10 نقطه از شهر که مسیرهای پرتردد هستند شناسایی و نسبت به نصب دوربین اقدام می شود، افزود: برای نصب این دوربین ها بیش از 470 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

صحرائیان افزود: سیستم های مانیتورینگ در شهرداری، فرمانداری و پلیس راهور  نصب و با حضور پلیس راهور و کاربر شهرداری کار نظارت بر ترافیک و معابر شهری انجام ‌شود.

وی با اشاره به ضبط تصاویر از دوربین‏ ‎های نصب شده در سطح خیابان‏ ‎ها توسط اپراتورها، عنوان کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی، پلیس راهور و شهرداری می ‌‏توانند از تصاویر ضبط شده به منظور حل مسائل مربوط به حوزه خود استفاده کنند.

صحرائیان خاطر نشان کرد: اجرای طرح پایش تصویری یکی از شیوه ‎هایی است که نقش بسیار موثری در جلوگیری از بروز تخلفات ترافیکی توسط رانندگان و به دنبال آن روان ‎سازی ترافیک دارد.

فرماندار ویژه جهرم تصریح کرد: کنترل ترافیک و افزایش امنیت، گستردگی پهنه نظارت، کاهش مراجعات عمومی، اطلاع‌ رسانی لحظه‌ ای و مستند و ایجاد بانک اطلاعاتی متمرکز از فواید این دوربین‌ ها است که کمک می ‌کند تا شرایط ایمن‌ تری در شهر ایجاد شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار