شیراز؛

از کشف کالای قاچاق میلیاردی تا توقیف مواد مخدر در خودرو

محموله های کالای قاچاق به ارزش بیش از 9 میلیارد ریال در كازرون کشف و بیش از 88 كیلوگرم مواد مخدر در خودرو پراید توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا ماموران انتظامی این فرماندهی هنگام ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی به یك دستگاه تریلر و یک دستگاه وانت نیسان مظنون و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف كردند.  

 
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها مقادیر زیادی كالای قاچاق ظروف سرامیکی، مجسمه، ساعت دیواری، چراغ قوه لیزری، انواع ظروف کادویی، دستگاه پرینتر، دستگاه کپی فاکس دوکاره و تعدادی لپ تاپ قاچاق و بدون مدارك قانونی کشف شد.  
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینكه در این رابطه دو نفر دستگیر شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق نه میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است. 

توقیف بیش از 88 كیلو مواد مخدر در خودرو پراید
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از كشف 88 كیلو و 800 گرم مواد مخدر در بازرسی از یك دستگاه خودرو پراید خبر داد . 

سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از تردد یك دستگاه خودرو پراید در محور شیراز – سروستان مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
 
وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل شناسایی شده اعزام و با كنترل خودروهای عبوری خودرو پراید مورد نظر را متوقف و در این خصوص دو نفر متهم را دستگیر كردند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس افزود: در بازرسی از این خودرو 79 كیلوگرم تریاك و 9 كیلو و 800 گرم حشیش كشف شد.
 
تولایی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده به همراه مواد کشف شده و خودرو توقیفی برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انتقال داده شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.