کرمانشاه؛

اجرای طرح ملی کتاب خوانی در مدارس کرمانشاه

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از اجرای طرح ملی کتاب خوانی"واژه واژه با کتاب" در مدارس استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سیامک حجت الاسلامی با بیان اینکه طرح ملی کتابخوانی با عنوان "واژه واژه با کتاب" از امروز(16 بهمن) در مدارس استان کرمانشاه آغاز شده، اظهار کرد:  این طرح به مناسبت دهه فجر در برخی از مدارس ابتدایی استان کرمانشاه اجرایی خواهد شد.

حجت‌الاسلامی سپس به بیان شیوه اجرای این طرح پرداخت و افزود: در این طرح مربیان کانون به مدارس رفته و به کتابخوانی کتابهای با موضوعات انقلاب می‌پردازند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای طرح ملی کتابخوانی"واژه واژه با کتاب" در مدارس می‌تواند به صورت مطالعه گروهی دانش‌آموزان و یا خواندن کتاب توسط مربیان کانون باشد.

حجت‌الاسلامی در ادامه هدف از اجرای این طرح در مدارس ابتدایی را آشناکردن دانش‌آموزان با انقلاب اسلامی ایران و اهداف آن عنوان و ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح بتواند گام موثری در زمینه معرفی انقلاب به دانش‌آموزان باشد.

این مسئول فرهنگی از دانش‌آموزان امروز به عنوان آینده سازان فردای کشور یاد کرد و افزود: این دانش‌آموزان در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حضور نداشته‌اند و لذا شناخت زیادی از انقلاب ندارند و این مسئله لزوم اجرایی شدن چنین طرح‌هایی را در راستای آشنا کردن دانش‌آموزان با انقلاب ضروری می‌کند.

حجت‌الاسلامی با بیان اینکه طرح ملی کتابخوانی"واژه واژه با کتاب" تا 21 بهمن ماه امسال در مدارس ابتدایی استان کرمانشاه ادامه خواهد یافت، افزود: پیش‌بینی می‌شود این طرح در حدود 30 مدرسه ابتدایی استان اجرا شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، اجرای ، طرح ، ملی ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.