اردبیل؛

حضور راگبی‌‌بازان زن اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل گفت: تیم راگبی بانوان زیر 20 سال استان اردبیل در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ مجتبی حقی‌مقدم افزود: روند آماده‌سازی مطلوب تیم راگبی زیر 20 سال بانوان استان اردبیل در حال انجام است و این تیم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که از 21 بهمن‌ماه با حضور سایر استان‌های کشور به میزبانی استان گلستان در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد.

وی گفت: اهمیت بالای مسابقات راگبی بانوان به علت معیار انتخابی بودن این مسابقات برای حضور در اردوی تیم ملی کشور است و به همین منظور تیم راگبی بانوان استان اردبیل تمرینات منظم خود را در جهت آماده‌سازی هر چه بهتر تیم برای حضور قوی و کسب جایگاه مناسب کشوری برگزار می‌کند.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل بیان کرد: سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی راگبی کشور در بخش بانوان زیر 20 سال دیدارهای بسیار خوبی را در مقابل حریفان انجام دادیم و موفق به کسب عنوان سوم کشوری شدیم و به همین دلیل تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات اذعان به وجود شخصیت تیمی و قهرمانی بالای ورزشکاران استان در مسابقات دارند.

حقی‌مقدم عنوان کرد: تلاش تمام اعضای کادر فنیو بازیکنان راگبی‌باز دختر استان برای حضور مناسب و قوی در مسابقات راگبی قهرمانی کشور خواهد بود تا با ارائه بازی‌های مناسب نماینده شایسته‌ای برای ورزشکاران استان در مسابقات قهرمانی کشور باشند و از فرصت مناسبی که برای ملی‌پوش شدن بازیکنان و ورزشکاران استان ایجاد شده است استفاده و بهره کافی انجام پذیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.