اهواز؛

پرداخت نشدن خسارت سیل پس از گذشت 10 ماه

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان پس از گذشت 10 ماه متاسفانه هنوز خسارت سیل به خسارت دیدگان پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هاشم بالدی، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان اعتبارات خسارت سیل را جزو اعتبارات ابلاغی عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه تاکنون هیچ اعتبار ابلاغی به استان تخصیص داده نشده است.

وی بااشاره به اینکه تاکنون هیچ اعتباری به عنوان پرداخت خسارات سیل امسال به خوزستان پرداخت نشده افزود: اما پیگیر این مساله هستیم تا مشکلات کشاورزان و دیگر بخش های سیل زده حل شود.

بالدی در خصوص میزان اعتبارات در نظر گرفته شده برای پرداخت خسارت سیل به کشاورزان خوزستان خاطرنشان کرد: میزان اعتبارات در نظر گرفته شده برای پرداخت به کشاورزان استان بسیار ناچیز و عدد آن بسیار پایین است به شکلی که حتی قابل گفتن نیست.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان بیان داشت: میزان خسارات را حدود 1 هزار و 53 میلیارد تومان برآورد شده و به مدیریت بحران کشور داده بودیم اما اعتبار در نظر گرفته شده برای استان بسیار کمتر از این میزان در نظر گرفته شده و فقط در حد ابلاغ است و هیچ تخصیصی هم داده نشده است.

وی متولی اصلی این مساله را سازمان برنامه و بودجه کشور دانست و اذعان کرد: اعتبار ابلاغ شده را به استان جهت پرداخت به کشاورزان و دیگر بخش های سیل زده تخصیص دهد اما تاکنون این اقدام انجام نگرفته است.

هاشم بالدی خاطرنشان کرد: همه تاییدیه‌ها در این زمینه گرفته شده و پیگیری‌های لازم انجام شده تا خسارت سیل داده شود و ما همچنان منتظر پرداخت خسارات و تخصیص بودجه ابلاغی به مدیریت بحران استان هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.