شهرکرد؛

اولین مسابقه استانی عکس حماسه حضور برگزار می شود

اولین مسابقه استانی عکس حماسه حضور به مناسبت یوم الله 22 بهمن در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به مناسبت یوم الله 22 بهمن، اولین مسابقه استانی عکس حماسه حضور با موضوع حضور پورشور مردم انقلابی استان در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن و کودکان انقلابی، در دو بخش حرفه ای و تلفن همراه در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

هر عکاس می تواند حداکثر 10 قطعه عکس در بخش حرفه ای و 5 قطعه عکس در بخش تلفن همراه ارسال کند.

علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی photo.fajr@yahoo.com ارسال کنند و یا در قالب CD به دبیرخانه این مسابقه به نشانی شهرکرد، میدان ابوریحان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری تحویل دهند.

2 اسفند ماه سال جاری آخرین فرصت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه است.

گفتنی است: شركت در این مسابقه برای عموم آزاد است اما آثار عكاسان خارج از استان پذيرفته نمی شود.

همچنین عكس های ارسالی بايد مستند و مربوط به راهپيمایی سال های 94 و 95 باشد.

عكس های تلفن همراه با كيفيت اصلی و عكس های بخش حرفه ای با اندازه ضلع بزرگ ٢٤٠٠ پيكسل و حداقل حجم يک و حداكثر دو مگابايت با فرمت jpeg به همراه مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، تاريخ تولد، محل تولد، شماره ملی، تلفن همراه و آدرس محل سكونت در يک فايل جدا ارسال گردد.

در بخش حرفه ای این مسابقه به نفر اول لوح تقدير و مبلغ 3 میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال، نفرات سوم تا پنجم هر کدام لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال، در بخش تلفن همراه نیز به هر یک از 5 نفر برگزیده مبلغ یک میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اهدا می شود.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار