ملی پوش پرتاب چکش:

مسئولان فدراسیون نمی توانند آینده روشنی برای دو و میدانی رقم بزنند

کاوه موسوی گفت: هیچ امکاناتی برای ورزشکاران مهیا نشده است با این شرایط مسئولان فدراسیون قادر نیستند آینده روشنی برای دو و میدانی کشور رقم بزنند.

مسئولان فدراسیون نمی توانند آینده روشنی برای دو و میدانی رقم بزنندکاوه موسوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گفته مسئولان فدراسیون مبنی بر مهیا شدن امکانات اردویی دو و میدانی کاران اظهار داشت: باید بگویم هیچ خبری از امکاناتی مانند تجیهزات نیست باید بگویم مسئولان فدراسیون به هیچ عنوان نمی توانند آینده روشنی را برای دو و میدانی کشورمان رقم بزنند.

وی درباره بدهی اش از فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: پس از آن که با هزینه شخصی ام به کشور بلاروس سفر کردم تا در آخرین مرحله رقابت های گزینشی المپیک ریو شرکت کنم، مسئولان فدراسیون تعهد کردند که تمام هزینه هایم در کشور بلاروس را به طور کامل پرداخت کنند. پس از بازگشت از بلاروس و طی مکاتباتی که با رئیس فدراسیون دو و میدانی انجام دادم قرار شد کیهانی هزینه هایی که در این سفر متقبل شده بودم را به طور کامل پرداخت کند اما متاسفانه در کمال ناباوری نه تنها این مبلغ به حسابم واریز نشد بلکه به دلیل بد قولی رئیس فدراسیون مجبور شدم عطای دریافت هزینه های شخصی سفر بلاروس را به لقایش ببخشم.
 
ملی پوش پرتاب چکش کشورمان افزود: متاسفانه در حال حاضر شرایط نا امید کننده ای در دو و میدانی کشورمان حاکم است و با این رویه ادامه ورزش حرفه ای برایم دشوار است.
 
نایب قهرمان یونیور سیاد جهانی دانشجویان عنوان کرد: هزینه یک ورزشکار حرفه‌ای در دوومیدانی ایران سالانه 40 میلیون تومان است، اما درآمدش چه قدر است؟ باشگاه‌ها قرارداد 10، 15 میلیون تومانی می‌بندند که آن هم پرداخت نمی‌شود و با توجه به اینکه صبح و بعداز ظهر در تمرین هستیم، درآمد دیگری هم نداریم. تحمل این شرایط نامساعد اقتصادی برای ورزشکار رشته دو و میدانی حد و اندازه ای دارد و از توان او خارج است.   



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار