بمباران مواضع تروریست های داعش در دیرالزور از سوی بمب افکن های روسی

بمب افکن های روسیه مواضع تروریست های داعش را در شرق سوریه بمباران کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، بمب افکن های دور پرواز روسیه روز جمعه مواضع گروه تروریستی داعش را در شهر دیرالزور در شرق سوریه بمباران کردند.

منابع خبری به نفل از وزارت دفاع روسیه گزارش دادند بمب افکن های (توپولف - 22ام3)  این کشور انبارهای مهمات گروه تروریستی داعش را در دیرالزور منهدم کردند.

در همین حال خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا) نیز گزارش داد مواضع و انبارهای مهمات گروه تروریستی داعش در استان دیرالزور هدف حملات بمب افکن های روسیه قرار گرفتند .

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای تاکید کرد بمب افکن های دور پرواز  مواضع و انبارهای بزرگ سلاح  و مهمات گروه تروریستی داعش را در شهر المیادین در حومه شهر دیرالزور هدف قرار دادند .

وزارت دفاع روسیه افزود: جنگنده های (سوخو20 اس ام ) و (سوخو 35 اس)  این کشور مستقر در فرودگاه حمیمیم در لاذقیه نیز در حمایت از عملیات هوایی در دیر الزور مواضع گروه تروریستی داعش را بمباران کردند .

بمب افکن های دور پرواز روسیه روز سه شنبه 30 ژانویه (12 بهمن ) نیز مرکز فرماندهی و تعدادی از انبارهای سلاح و مهمات گروه تروریستی داعش را در دیرالزور بمباران و شمار زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند .

جنگنده های ارتش سوریه نیز روز جمعه مواضع و تحرکات گروه تروریستی داعش را در مناطق تله الخنزیر ، المعامل و مفرقثرده در دیرالزور  بمباران و تلفات و خسارات زیادی به آنان  وارد کردند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار