اصفهان؛

رونمایی اپلیکیشن رادیو اینترنتی بشارت در گلپایگان

اپلیکیشن رادیو اینترنتی بشارت و توانمندی‌های رسانه‌ای مؤسسه بشارت با حضور مسئولان در گلپایگان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی  امروز در آیین راه‌اندازی رسانه اپلیکیشن رادیو اینترنتی بشارت در گلپایگان اظهار داشت: مهم‌ترین خروجی برنامه‌های فرهنگی تأثیر‌گذاری در بین مردم است.

وی تصریح کرد: ثمرات و نتایج یک حرکت فرهنگی و تفریحی در غالب هیأت مکتب الزهرا پاسخ‌گو بودن به شبهات مردم است.

امام جمعه گلپایگان افزود: هیأت‌های مذهبی باید با برنامه‌ریزی مدون با هدف پیوند عمیق مردم با انقلاب و نهادینه شدن اسلام ناب محمدی و مکتب حسینی عمل کنند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در نهادینه شدن نهضت نرم‌افزاری در جامعه، بیان کرد: در فضای علمی و آموزشی باید فعالیت بیشتر شود تا جایی با یک آرامش خاطر و  شیب ملایم در اذهان عمومی تأثیرگذار بوده و سبب خضوع و خشوع قلب‌ها شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) در قلب انسان‌ها تأثیرگذار بود، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با یک برنامه‌ریزی مدون سیاسی، فرهنگی و علمی توانست در نظام ستم‌شاهی یک انقلاب تشکیل دهد.

وی با بیان اینکه هنوز پی به افکار و نظریات علمی امام خمینی(ره) نبردیم و فقط نظریات سیاسی ایشان را می‌شناسیم، تصریح کرد: امام با انقلاب خودش تمام هستی خواهان را به مخاطره و حیرت انداخت.

اسماعیلی با بیان اینکه در کار فرهنگی نباید سطحی و مقطعی عمل شود بلکه باید عمیق و ریشه‌ای عمل شود، گفت: باید به افراد اهل علم و ادب نگاه ویژه شود تا جایی که با تأسیس یک انجمن ادبی شعر قوی در شهرستان بتواند استعدادهای نهفته در جوانان جویای هنر بروز و ظهور کند.

وی با اشاره به اینکه در برخی مراسم‌ها افراط و تفریط‌ زیاد بوده و بهتر در امور فرهنگی و اجتماعی هزینه شود، گفت: باید با یک برنامه‌ریزی مدون کارها انجام شود، منفعلانه عمل کردن در کار فرهنگی آفت و زیان می‌رساند.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری در مقابله با موج‌های سیاسی در شهرستان، تأکید کرد: به دنبال موج‌های سیاسی در شهر موج آفرین نباشیم، در جامعه نباید تأثیر پذیر باشیم بلکه باید تأثیرگذار باشم.

در ادامه مدیر مؤسسه رسانه‌ای بشارت اظهار داشت: تحقیقات برای اجرای طرح رادیو اینترنتی از چند ماه گذشته کلید خورد و این طرح چکش کاری شد تا امروز نسخه اول آن رونمایی شد که در برگیرنده فایل‌های صوتی و پادکست‌هایی با موضوعات مذهبی، اقتصادی و به ویژه اجتماعی است.

زارعی گفت: با تلاش بسیار استودیویی مطابق با استاندارهای مطلوب راه‌اندازی کردیم و در گام بعدی سعی می‌کنیم اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی طراحی و اجرا شود تا در انجام کارهای مفید رسانه‌ای موفق‌تر عمل کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار