کرمان؛

فعالیت راهداری در دو گردنه برفگیر جیرفت

در حال حاضر 37دستگاه راهداری در دو گردنه برفگیر جیرفت فعال هستند که بااضافه شدن 3خودروی ماشینی نمک پاش روند نمک پاشی در دو گردنه برفگیر تسریع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان گفت: متاسفانه رانندگانی که از حوزه جنوب استان کرمان،هرمزگان وسیستان وبلوچستان از گردنه برفگیر سربیژن جیرفت عبور می کنند به علت نداشتن زنجیر چرخ سبب اختلال در کار راهداران و پاکسازی محور از برف می شوند.

احسان عراقی زاده افزود: حضور به موقع و شبانه روزی راهداران در گردنه های برفگیر برای فراهم کردن محورهای ایمن جهت تردد مسافران و مردم است اما برخی رانندگان با ذهنیت تردد در منطقه ای گرمسیر بابرخورد به دو گردنه برفگیر هم برای خود و دیگران مشکل ساز می شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 37دستگاه راهداری در دو گردنه برفگیر جیرفت فعال هستند که بااضافه شدن 3خودروی ماشینی نمک پاش روند نمک پاشی در دو گردنه برفگیر تسریع شده است.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای جنوب استان گفت: با توجه به کاهش دما و امکان یخ زدگی محور رانندگان از تردد بی مورد در محور جیرفت سربیژن بافت خود داری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار