نبوی در مراسم "جشن شکوه استقامت" مطرح کرد

ضرورت توجه ویژه دولت و مجلس به اقتصاد مقاومتی برای رفع مشکل اشتغال

عضو جبهه ایستادگی گفت: اقتصاد مقاومتی برای رفع مشکل بیکاری اهمیت بسیاری دارد، لذا دولت و مجلس باید جدیت بیشتری در این زمینه به خرج دهند.

ضرورت توجه ویژه دولت و مجلس به اقتصاد مقاومتی برای رفع مشکل اشتغال
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید احمد نبوی عضو جبهه ایستادگی در مراسم "جشن شکوه استقامت" که عصر امروز جمعه (15 بهمن ماه) در سالن حجاب برگزار شد، با اشاره به شجاعت حضرت زینب(س) در مقابل یزید، اظهار داشت: حضرت زینب(س) اسوه ادب و اخلاق بودند.  
 
وی همچنین با اشاره به حضور 38 ساله ملت در صحنه و دفاع از نظام و انقلاب اسلامی افزود: با گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی این سوال پیش می آید که آیا اقتصاد مقاومتی عملیاتی شده است؟ و آیا پا به پای سند چشم انداز 20 ساله که تنها 7 سال از آن باقی مانده، پیش رفته ایم؟  
 
عضو جبهه ایستادگی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی برای رفع مشکل بیکاری اهمیت بسیاری دارد، لذا دولت و مجلس باید جدیت بیشتری در این زمینه به خرج دهند، فساد و بی لیاقتی یک غول جدیدی است که ایجاد شده است.
 
نبوی با انتقاد از برخورد با نجومی بگیران متخلف که تعداد آن ها 400 نفر است یادآور شد: مجلس باید با ارائه طرحی برای رشد اقتصادی کشور اقدام کند.  
 
عضو جبهه ایستادگی تاکید کرد: بسیاری از رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی از دریافت حقوقشان صرف نظر می کردند تا از بیت المال پول نگیرند. مردم حاضرند از امام و رهبری حمایت کنند تا آرمان های انقلاب پیگیری شود.  
 
نبوی با اشاره به رشادت های ایثارگران و شهدا در دوران جنگ تحمیلی گفت: امیدوارم کشور را با همت جدید در ریل خودش قرار دهیم.  
 
عضو جبهه ایستادگی با  اشاره به اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ هیچگاه حریف ملت بزرگ ایران نخواهد شد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار