امانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تخریب ستون‌های طبقه هفتم علاءالدین بسیار زمان‌بر است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران تخریب طبقه هفتم ساختمان علاءالدین را انجام می‌دهد اما تخریب ستون‌های این طبقه بسیار زمان‌بر است.

ناصر امانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع ناایمن بودن ساختمان علاءالدین مانند پلاسکو، اظهار داشت: این طبقه باید به تدریج تخریب شود، چراکه در شورای تأمین چند شرط برای تخریب این طبقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: شهرداری تهران هم اکنون بر اساس قوانین و شرایط در حال تخریب طبقه هفتم است اما به دلیل حساس بودن کار، زمان تخریب طولانی خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه از 22 باب مغازه تاکنون 15 باب آن تخریب شده است، گفت: 7 باب مغازه دیگر هم به زودی و با شرایط در نظر گرفته شده، تخریب خواهد شد.

امانی اضافه کرد: بعد از تخریب مغازه ها کار ستون را آغاز خواهیم کرد اما کار تخریب ستون به دلیل حساس بودن آن، زمان‌بر است.

وی با تأکید بر اینکه عملیات تخریب هر شب از ساعت 10 شب انجام می‌شود، گفت: مراحل تخریب با نظارت ناظر کمیسیون ماده 100 و ناظر شورای تأمین انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار