آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور؛

بارش برف و باران در اکثر محورهای شمالی کشور/ استفاده از زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی الزامی است

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را در این گزارش بخوانید.

بارش برف و باران در اکثر محورهای شمالی کشور/ استفاده از زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی الزامی استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش از آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.

* ترافیک سنگین در محور فیروزکوه(07:15)

در حال حاضر ترافیک در محور فیروزکوه در حوزه استان‌تهران سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

در برخی از محورهای استان‌های خراسان‌شمالی، فارس و گلستان بارش‌برف را شاهد هستیم. 

*ضمنا به همراه داشتن زنجیر‌چرخ و دیگر تجهیزات ایمنی زمستانی جهت تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر کشور الزامی است.

*محور هراز مسدود است(10:30)

در حال حاضر ترافیک در برخی ازمحورهای استان‌های اصفهان، خراسان‌رضوی، جنوبی، کرمان، گلستان، یزد به دلیل بارش‌برف و باران سنگین است، در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

در برخی از محورهای استان‌های البرز، اصفهان، خراسان‌های رضوی، شمالی، جنوبی، فارس، کرمان، مازندران، گلستان، یزد، بارش‌برف و باران را شاهد هستیم.

محور هراز واقع در استان‌های تهران و مازندران، کمربندی دهلران-اندیمشک مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران امکان‌پذیر است.

محور فرعی شمشک – دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران به دلیل بارش‌برف و باران و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

*محور فرعی شمشک‌_‌دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است(12:50)

در حال حاضر ترافیک در برخی از محورهای استان‌های اصفهان،خراسان رضوی، جنوبی، کرمان، گلستان، یزد به دلیل بارش برف و باران سنگین است، در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

بارش برف و باران در اکثر محورهای شمالی کشور/ استفاده از زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی الزامی است
محور یزد-مهریز(12:50)

در برخی از محورهای استان‌های البرز، اصفهان، خراسان‌های رضوی، شمالی، سمنان، کهگیلویه‌وبویراحمد، کرمان، گلستان، یزد، بارش برف و باران را شاهد هستیم. 

همچنین محور هراز واقع در استان‌های تهران و مازندران، کمربندی دهلران-اندیمشک مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران امکان‌پذیر است.

محور فرعی شمشک – دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران به دلیل بارش برف و باران و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار