تبریز؛

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی دراستان

در نشست اختصاصی واحدهای تولیدی با بانک های عامل، مشکلات و مسائل این واحدها بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد.

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی دراستان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در نشست بانک های عامل و نمایندگان واحدهای تولیدی وصنعتی استان که در طرح رونق درخواست تسهیلات کرده اند ابتدا مسائل و مشکلات و درخواست های واحدها مطرح ونحوه دریافت تسهیلات و یا علت دریافت نکردن آن ها بررسی و اعلام شد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار گفت : این نشست با حضور مسئولان بانک تجارت و ملت برگزار شد و مسائل مربوط به این بانک ها حل و فصل شد.
 
نواداد افزود : از 15 بانک عامل موجود در استان که متقاضیان در سیستم بهین یاب ، آن ها را انتخاب کرده اند بعد از اتمام این دو بانک فقط بانک کشاورزی باقی می ماند که آن هم در هفته آینده بررسی خواهد شد.
 
وی افزود : تا به امروز یعنی 14 بهمن ماه 563 واحد تولیدی در استان در قالب طرح رونق تولید  384 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند که از آن ها 232 واحد کشاورزی و 331 واحد نیز مربوط به صنعت و معدن می باشد.
 
به گفته نواداد این روند بررسی و پرداخت تسهیلات تا اواخر بهمن ماه همچنان ادامه دارد .
 
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز گفت : بیش از 3 هزار و 500 واحد در این قالب ثبت نام اولیه کرده بودند که 40 درصد آن ها حائز شرایط شناخته شده اند.
 
خیرخواه افزود : در کناراین تسهیلات 250 واحد تولیدی نیز به ارزش 300 میلیارد تومان  در نزد بانک ها استمهال شده و با توجه به باقی مانده اعتبار لحاظ شده ،  واحدهایی که تایید شده اند و در بانک ها پرونده دارند می توانند تا اواخر بهمن یا اواسط اسفند تسهیلات خود را دریافت کنند.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار