بزرگترین دهکده گردشگری جنوب کشور

استاندار بوشهر گفت: فاز نخست احداث دهکده گردشگری 200 هکتاری مرجان کنگان بعنوان بزرگترین دهکده گردشگری جنوب کشور در 12 هکتار در حال اجراست.

بزرگترین دهکده گردشگری جنوب کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی اشتغال و توسعه روستایی شهرستان کنگان با اشاره به این که بخش قابل توجهی از کارهای شهرداری منوط به تصمیمات شوراهاست، افزود: خارج از مسائل سیاسی مردم در انتخابات شوراهای اسلامی به افراد کارآمد و متخصص رای دهند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه احداث اسکله تجاری برای مردم شهرستان کنگان حائز اهمیت است، گفت: با توجه به سابقه دیرینه مردم شهرستان ساحلی کنگان به امر دریانوردی احداث اسکله تجاری بسترساز رونق اقتصادی و اشتغال پایدار است و با جدیت به‌دنبال اخذ مجوز برای احداث اسکله تجاری کنگان به‌عنوان یکی از مطالبات به‌حق مردم هستیم.

وی با اشاره به بیکاری جوانان یادآور شد: بیکاری جوانان به‌ویژه جوانان روستاهای مجاور صنعت پذیرفتنی نیست که رفع این مشکل نیازمند پیگیری دهیاران است و ما به‌دنبال قانونمند کردن اشتغال پایدار نیروهای بومی در شرکت های بهره‌بردار هستیم و اقدامات خوبی برای تحقق این مهم تاکنون انجام شده است.

استاندار بوشهر افزود: در چند ماه گذشته حدود 300 جوان کنگانی در مجموعه صنعت جذب شده اند.

وی ادامه داد: به‌دنبال راه‌اندازی دانشکده فنی‌و‌حرفه‌ای در کنگان هستیم که اگر این مهم محقق شود در آینده نیروی بیکاری نخواهیم داشت.

بزرگترین دهکده گردشگری جنوب کشور

سالاری اضافه کرد: فاز نخست احداث دهکده گردشگری 200 هکتاری مرجان کنگان بعنوان بزرگترین دهکده گردشگری جنوب کشور در 12 هکتار در حال اجراست.

استاندار بوشهر گفت: با بهره برداری از این مجموعه بزرگ گردشگری ضمن ‌رونق کنگان و شهرهای تابعه تحولی در حوزه اشتغالزایی نیز انجام خواهد شد.

سالاری افزود: جاده وفاق نیز به مناقصه رفته که اجرای این پروژه نیز می تواند بستر توسعه کنگان و دیر و شهرهای بنک و بردستان را بیش از پیش فراهم کند.

استاندار بوشهر اجرای پست برق کنگان، توسعه بیمارستان امام خمینی (ره)، راه اندازی درمانگاه تخصصی کوثر، تقویت زیرساخت های ورزشی کنگان و عمران شهری و روستایی را از جمله خدمات دولت در شهرستان کنگان در چند سال اخیر عنوان کرد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.