اصفهان؛

راه اندازی چهار خانه ورزش روستایی در تیران و کرون

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: چهار خانه ورزش روستایی با اعتبار 500 میلیون ریال در این شهرستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید خلیلی افزود: این چهار خانه ورزش روستایی با مشارکت دهیاری ها در روستاهای خرمنان، محمدیه، افجان و نسیم آباد راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: اختصاص زیر ساخت برای ورزش های رزمی در مرحله نخست صورت گرفته و تجهیزات ورزشی مانند میز تنیس نیز بزودی به این خانه های روستایی اختصاص می یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون ادامه داد: تاکنون برای راه اندازی این خانه های ورزش روستایی بیش از 500 میلیون ریال هزینه شده است که با همکاری سایر دهیاری ها و مشارکت فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی شاهد راه اندازی تعداد بیشتری خانه های ورزش روستایی خواهیم بود.

خلیلی، گسترش امکانات ورزشی در شهرستان را عامل اساسی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط بین مردم دانست و گفت: توزیع امکانات ورزشی، جذب خیران و سرمایه گذاران در شهرستان برای فعالیت های ورزشی و ایجاد شور و نشاط صورت می گیرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار