لرستان؛

کمک کمیته امداد به کودکان دارای اختلال رشد پلدختر

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدختر گفت: کمیته امداد امسال مبلغ سه میلیارد و 300 میلیون ریال به کودکان دارای اختلال رشد پلدختر پرداخت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ نبی الله ناظری افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر هر ساله به سرانه ماهیانه 740 هزار ریال تعداد 375 بن کارت تغذیه بین کودکان زیر 6 سال دارای اختلال رشد شهرستان توزیع می کند.
به گزارش ایرنا اختلال رشد بچه به ناتوانی کودکان و شیرخواران از رشد طبیعی گفته می‌ شود تا زمانی که تشخیص خاصی برای توجیه این مشکل نباشد از اصطلاح اختلال رشد بچه صحبت می‌شود سنی که این بیماری آن رادر برمی گیرد یک تا پنج سالگی است.
رئیس کمیته امداد پلدختر همچنین اظهار داشت: مبلغ 500 میلیون ریال در راستای ارتقای شاخص بهداشتی بین مددجویان این شهرستان برای تعمیر منازل مسکونی و احداث و مرمت 60 واحد سرویس های بهداشتی هزینه شده است.
رئیس کمیته امداد پلدختر افزود: این نهاد با همکاری مربیان مرکز بهداشت و آموزش و پرورش کلاس های پیشگیری از آنفلوآنزای پرندگان را برای 30 نفر از کارکنان کمیته امداد و کلاس های پیشگیری از آنفلوآنزا، ایدز و هپاتیت برای 100 نفر از مددجویان برگزار کرده است.
وی اظهار کرد: سبد بهداشتی به سرانه 300 هزار ریال بین مددجویان این نهاد توزیع شده است.
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.