انتخاب چهره سال صنعت ساختمان با رأی کاربران

دبیرخانه جشنواره چهره سال صنعت ساختمان در نظر دارد انتخابات چهره عمرانی سال 95 را با رأی‌گیری از کاربران برگزار ‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ این انتخابات هرساله با فراخوان عمومی آغاز و با شرکت نامزدها در گروه‌های تعیین شده برگزار می شود.
انتخابات در گروه‏های چهارگانه شهرداری، شورای شهر، راه و شهرسازی و نظام مهندسی انجام می‌گیرد و مخاطبان می‌‏توانند در هر دسته به یکی از نامزدها رای دهند و در نهایت بالاترین رای در هر گروه در سه دسته کلان شهرها، شهرهای متوسط و شهرهای کوچک به عنوان برترین آن گروه انتخاب خواهد شد.
در این برنامه رسانه‌ای چهره‌ها و نهادهای عمرانی موردنظر عملکرد و فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف صنعت ساختمان از جمله کارگاه ایمن، ساختمان ایمن، شهر ایمن، ساختمان پایدار،محیط زیست پایدار و اخلاق حرفه ای در معرض رای مخاطبان قرار می دهند.
 از بین منتخبان هر گروه،  نامزدی که بیشترین رأی را در مجموع توسط مخاطبان کسب کرده است به عنوان چهره سال 1395 صنعت ساختمان معرفی می ‏شود.
همچنین از میان شهرداران کلان شهرها، یک نفر توسط هیئت داورانی متشکل از نخبگان با سابقه در حوزه‌‏های مختلف شهری به عنوان شهردار برتر معرفی خواهند کرد.
زمان رای‌گیری انتخابات چهارمین جشنواره چهره سال صنعت ساختمان از  30 بهمن تا 10 اسفند 1395 ادامه دارد و هدایای چهره‏های برتر نیز در مراسمی در 17 اسفند در سالن اجلاس پارس اهدا می‌شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار