مشاور امنیت ملی ترامپ: از امروز ایران در مدار توجه ماست

مشاور امنیت ملی دولت آمریکا اعلام کرد واشنگتن بعد از آزمایش موشکی اخیر ایران، تهران را در مدار توجه خود قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مایکل فلین، مشاور امنیت ملی دولت ترامپ، در نشست خبری روز چهارشنبه کاخ سفید حاضر شد و بیانیه‌ای را در خصوص ایران قرائت کرد.

وی در اظهاراتی سخیف مدعی شد اقدامات اخیر ایران، از جمله آزمایش تحریک‌آمیز موشک بالستیک و حمله به یک ناو عربستان سعودی که توسط شبه ‌نظامیان حوثی تحت حمایت ایران انجام شد، بار دیگر آنچه را که برای جامعه بین‌المللی در تمام مدت رفتارهای بی ‌ثبات ‌کننده این کشور در خاورمیانه انجام شد، آشکار کرد.

فلین با وجود جلسه بی نتیجه شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل در مورد آزمایش موشکی ایران، ادعا کرد آزمایش موشکی اخیر نیز بر خلاف قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد است که از ایران می ‌خواهد هیچ اقدامی با موشک‌های طراحی ‌شده برای قابلیت حمل سلاح‌های هسته ‌ای، از جمله آزمایش‌هایی که از فناوری‌های موشک بالستیک استفاده می ‌کنند، انجام ندهد.

وی در یاوه گویی جدید خود مدعی شد اینها تنها جدیدترین موارد از رویدادهایی هستند که به موجب آنها نیروهای حوثی آموزش‌‌ دیده و مسلح ‌شده توسط ایران به کشتی‌های سعودی و اماراتی حمله کرده‌اند و اقدام به تهدید کشتی‌های آمریکایی و متحدانش در حال گذر از دریای سرخ کرده‌اند. در این دسته از اقدامات و فعالیت‌های مشابه، ایران کماکان دوستان و متحدان آمریکا را در منطقه تهدید می ‌کند.

فلین در ادامه اظهارات بی اساس خود مدعی شد دولت اوباما به اقدامات مخرب تهران اعم از انتقال سلاح، حمایت از تروریسم و سایر موارد نقض هنجارهای بین‌المللی پاسخ مناسب نداد. دولت ترامپ این اقدامات ایران را که امنیت، رفاه و ثبات در سرتاسر منطقه خاورمیانه و فراسوی آن را تهدید کرده و زندگی آمریکایی‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهد، محکوم می ‌کند.

وی اضافه کرد: رئیس‌ جمهور ترامپ به شدت توافق‌های مختلف حاصل شده بین ایران و دولت اوباما و همچنین با سازمان ملل را ضعیف و غیرموثر دانسته و از آنها به شدت انتقاد کرده است.

فلین در ادامه یاوه گویی خود ادعا کرد ایران به جای سپاسگذاری از آمریکا بابت این توافقات اکنون احساس جرأتمندی می‌کند. و از همین امروز ما رسماً ایران را در مدار توجه قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۲۲:۰۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
به مسولین تصمیم گیرنده کشورم ایران:مردانه تا91روز،روزی یک موشک آزمایش کنید.مردنیست هرکه عقب کند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۰۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
خواب به درک .چه وقت ایران کانون توجه شما نبوده که حالا میخواهید ایران را تحت نظر بگیرید.وقتی از یه کودک 5 ساله ایرانی هراس دارید پس وراجی ممنوع.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
ما رو از چی میترسونی؟؟؟
تا حدی که در توان داشتین تحریم و فشار آوردین...الان دیگه نوبت ماست ...

تا یه کشتی عربستان غرق شد ، شیاطین صدای ناله هاشون بلند شد ...
آمریکا هییییچ غلطی نمیتواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
هشتگرد
۱۲:۴۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
ترامپ تو هر چی هم وحشی باشی از بوش که دیوانه تر نیستی ، از بوش و صدام و حامیانشان عبرت بگیر .سیلی ایرانی و هنوز خوب مزه نکردی برو کنار باد بیاد گاو چران .حرفات فقط برای فروش تسلیهات به عربا کارایی داره . خوب حرفی زدی تو تبلیغات انتخاباتی خودت که عربستان مثل یه گاو شیرده میمونه تا شیر داره استفاده میکنیم شیرش تمام شد سرش و میبریم
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۸:۵۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
فرزندان عاشورا وپیرو ان حسین زمانمان سید علی عزیز را از تهدید می ترسانید /بسم الله شروع کنید تا خلیج همیشه فارس را برایتان گورستان متجاوزان سازیم .وثابت کنیم هیچ غلطی نمی توانید بکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
یه جوری از دوره اوباما میگه انگار زمان او روابط گل و بلبل بوده برای ما سگ زرد برادر شغاله
-
رضا
۰۸:۰۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
ساکت باش بچه دوغتوبنووووش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
مرگ بر آمریکا هیچ غلطی نمی تونید بکنید
آخرین اخبار