بهره برداری از چند طرح عمرانی و خدماتی در شازند و خنداب

در دومین روز از دهه مبارک فجر استاندار مرکزی با سفر به دو شهرستان شازند و خنداب چند طرح عمرانی و خدماتی را به بهره برداری رساند .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ استاندار مرکزی در سفر به شهرستان شازند ضمن بهره برداری از چند طرح  گفت : 115 طرح عمرانی ؛ صنعتی و خدماتی در دهه فجر با 23 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد .

محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در دومین روز از دهه مبارک فجر با سفر به شهرستان شازند و دیدار با خانواده های شهدا و ادای احترام به مقام شهدای این شهرستان ضمن بهره برداری از چند طرح عمرانی و ورزشی گفت :  در مجموع 115 طرح در این شهرستان با 23 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد . 

سالن ورزشی روستای باغبرآفتاب ، کلنگ زنی مجتمع صنعتی معدنی تَمبورلی (استخراج سرب و روی)  و افتتاح جایگاه سوخت کوچال روستای عنبرته از جمله طرح های شهرستان شازند بود .

وی افزود با بهره برداری از این طرح ها برای 60 نفر شغل ایجاد می شود .

زمانی قمی همچنین عملیات اجرایی پروژه بزرگ  استخراج سرب در بخش قره کهریز شهرستان را آغاز کرد.

وی اضافه کرد: این مجتمع در دو فاز اجرا می شود که فاز اول آن شامل سه کارخانه تا سال آینده به بهره برداری می رسد و به گفته مدیر این مجتمع فاز اول تعداد 450 نفر اشتغال زایی خواهد داشت.

استاندار مرکزی با بیان اینکه فاز دوم نیز سه کارخانه جدید اضافه می شود که بیش از 1 هزار نفر اشتغالزایی خواهد داشت یادآور شد: شازند، شهرستانی صنعتی و با اهمیت است که در اقتصاد ایران نقش دارد و در حوزه کشاورزی نیز استعداد بسیار بالایی دارد و باید بیشتر از اینها مورد عنایت و توجه قرار گیرد.

استاندار همچنین با حضور در شهرستان خنداب چند طرح عمرانی و خدماتی را افتتاح کرد .

عصر امروز در دومین روز از گرامیداشت دهه ی مبارک فجر شهرستان خنداب میزیبان زمانی قمی بود که با سفر به روستای اقداش بعد از استقبال مردمی با حضور در منزل شهید ایوب کریمی و حضور در جشن مردمی این روستا دو طرح عمرانی شامل پروژه آب رسانی  و   بهسازی معابر را به بهره برداری رساند.

  انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.