پورموسوی: دیدار سختی مقابل پدیده داریم/ بازیکن برزیلی هفته بعد به ایران می آید

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: درخواست دادیم تا یک مدافع برزیلی جذب کنیم و اگر با آن موافقت شود، وی هفته آینده برای تست پزشکی و عقد قرارداد به ایران خواهد آمد.

سید اکبر پورموسوی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛، درباره دیدار تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: بازی سختی مقابل پدیده داریم و این تیم از لحاظ دوندگی و شرایط فیزیکی یکی از تیم‌های خوب ایران است و کادر فنی خوبی هم دارد. آنها قطعاً به خوزستان می‌آیند تا امتیاز بگیرند اما ما نیز به سه امتیاز نیاز داریم تا در جمع مدعیان قرار بگیریم و همه تلاش مان را می‌کنیم تا 3 امتیاز را کسب کنیم.

پورموسوی درخصوص جذب مدافع برزیلی گفت: درخواست دادیم تا یک مدافع برزیلی جذب کنیم و اگر با آن موافقت شود، وی هفته آینده برای تست پزشکی و قرارداد به ایران خواهد آمد. تیم ما یک جای خالی دارد و تلاش می کنیم تا مارسلو روسالیو را جذب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص مشکلات مالی افزود: وعده‌هایی که به ما داده شده بود، هنوز عملی نشده اما قول می‌دهم کادر فنی و مجموعه بازیکنان حداکثر تلاش خود را کنند تا بتوانیم نتایج خوبی را در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان اسیا کسب کنیم.

پورموسوی درباره جذب جباروف خاطرنشان کرد: من چنین درخواستی ندادم اما اگر بتوانیم وی را جذب کنیم، خوشحال می‌شویم. 2 سال پیش ایمان مبعلی را به استقلال دادیم و انتظار داریم اگر می‌توانند جپاروف را به ما بدهند تا بتوانیم در رقابت های آسیایی نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار