کرمان؛

جدایی دولت از اقتصاد در ظاهر اتفاق افتاده

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش سهم دولت در اقتصاد به صورت ظاهری انجام شده است اما به صورت محتوایی این اتفاق روی نداده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا پور ابراهیمی امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان راور با حضور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: استان کرمان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور است که در بین این سه استان پیشتاز است.

وی بیان داشت: امروز تمام کارشناسان، صاحبنظران و تحلیلگران اقتصادی فارغ از مسائل سیاسی به این نتیجه رسیده‌اند که اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی راهکار اساسی برای رفع مسائل و مشکلات اقتصادی است و این باید فصل‌الخطاب همه مسئولان باشد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استان کرمان پیشگامی در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی را از آن خود کرده است.
پورابراهیمی عنوان کرد: اگر اقتصاد را از دولت جدا نکنیم نمی‌توانیم به شاخص‌های توسعه برسیم و اساس حرکت ما باید نگاه به مردم باشد که در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی تبیین شده است.
وی ادامه داد: ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) مسیر توسعه را با رویکرد اقتصاد مقاومتی پیگیری می‌کند و حضور ستاد در شهرستان راور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، زیرا مردم راور به حمایت و پشتیبانی برای توسعه دارند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: حرکت‌های خوبی در حوزه توسعه اقتصادی توسط ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) طی سال‌های اخیر انجام شده است و ما نیز در مجلس پشتیبانی خواهیم کرد.
پورابراهیمی تاکید کرد: مسیر جدیدی را باید دنبال کنیم که دولت نتواند در این مسیر ورود پیدا کند، زیرا کاهش سهم دولت در اقتصاد به صورت ظاهری انجام شده است و اقتصاد به شکل اسمی از دولت جدا شده اما به صورت محتوایی این اتفاق روی نداده است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همه مسئولانی که به استان کرمان سفر می کنند، فضای کرمان را فضای مثبتی می‌دانند .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.