نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب اسلامی ایران

همزمان با سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه عکس و پوستر دانشگاه علمی کاربردی واحد 26 اعلام شد.

حسین حاتمی‌فرد معاونت فرهنگی هنری دانشگاه علمی کاربردی واحد 26 در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: همزمان با آغاز ایام دهه فجر برنامه‌هایی در زمینه‌های مختلف هنری در این واحد برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب اسلامی و نمایشگاه پوستر از جمله برنامه‌هایی است که از سوی این مرکز برگزار می‌شود. البته برنامه‌هایی به منظور بررسی روند کیفی خلق آثار هنری نیز با حضور هنرمندان تجسمی را خواهیم داشت و در کنار این برنامه‌های هنری نمایش کتاب‌هایی با موضوع انقلاب و دفاع مقدس نیز که از سوی استادان برجسته این دانشگاه منتشر شده به نمایش گذاشته می‌شود.
 
وی با اشاره به تجدید میثاق دانشجویان این دانشگاه با آرمان‌های امام خمینی (ره) نیز گفت: همچون سال‌های گذشته برنامه تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) نیز با حضور عده کثیری از دانشجویان این واحد را خواهیم داشت و برنامه مهم دیگری به منظور ادای احترام به شهدای توچال و برگزاری یادبود این شهدا را نیز خواهیم داشت.
 
وی با تأکید بر اینکه برگزاری این برنامه‌های می‌تواند یادآور روزهای پر شور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باشد، گفت: قطعا این نوع برنامه‌ها که یادآور روزهای حماسه و شجاعت مردم برای مقابله با رژیم ظالم پهلوی و نشان دهنده آن است که ایران کشوری قدرتمند در مقابله با دشمنان است و می‌تواند برای نسل جوان آموزه‌هایی را به دنبال داشته باشد.

حاتمی‌فرد گفت: برنامه‌های ایام دهه فجر تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و البته برنامه‌ریزی برای حضور دانشجویان این واحد برای راهپیمایی 22 بهمن را نیز خواهیم داشت.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار