شیراز؛

اکران فیلم ‌های جشنواره عمار در شیراز

فیلم‌ های جشنواره مردمی عمار همزمان با آغاز دهه فجر در شیراز اکران می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ همتی معاون شهردار شیراز گفت: فیلم‌های جشنواره مردمی عمار با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و سازمان بسیج هنرمندان استان فارس در سطح فرهنگسراهای شهرداری و ۱۱۰ مسجد شیراز که در طرح مسجدمحوری مشارکت دارند، اکران می‌شود.

 
وی با بیان اینکه فرهنگسراهایی که امکان اکران این فیلم‌ ها را دارند و همچنین مساجد مجری طرح مسجد محوری تا پایان امسال میزبان مردم هستند، افزود: هدف از نهضت تولید هنری انقلابی حمایت از هنرمندان بومی و برجسته‌سازی فعالان فرهنگی مسئولان برای تولید آثار با مضامین محلی پس از سال‎های انقلاب است.
 
معاون فرهنگی شهردار شیراز  بیان کرد: 50سری کامل از فیلم‌ های جشنواره عمار در قالب ۳۰۰ حلقه دی‌ وی‌ دی تهیه شده که در اختیار فرهنگسراها و مساجد مجری اکران قرار می‌گیرد.
 
همتی تصریح کرد: اگر مسجد، حسینیه و یا دیگر مراکز فرهنگی قصد اکران فیلم‌ های جشنواره عمار را داشته باشند می‌توانند به اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز اعلام کنند تا فیلم‌ ها نیز در اختیار آن ها قرار گیرد.  
 
وی اضافه کرد: نخستین دوره جشنواره در ۳۰ نقطه از شهرهایی از جمله  مشهد، جیرفت، تبریز، تهران به صورت مردمی برگزار و ۱۹ اثر اکران می شود.  
 
وی تصریح کرد: فرهنگسراهای رسانه، مطهری، خانواده، سلامت، هنر، غدیر، پایداری، انتظار و کتاب از ۱۲ بهمن تا  پایان اسفند در چند نوبت نسبت به اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار اقدام می کنند.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار