سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان:

در غیاب هواداران آبادانی کار دشواری داریم/ فوتبال دفاعی نیز نوعی تاکتیک است

امین فر گفت: تیم ما در بازی مقابل نفت تهران از حضور تماشاگران خونگرم آبادانی محروم است و همین موضوع باعث دشوارتر شدن کار تیم ما برابر شاگردان دایی می شود.

غلامحسین امین فر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شایعه درگذشت حسن هوری دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: این شایعه ابتدا از یک منبع رسمی اعلام شد و سپس در فضای مجازی نیز مورد تایید قرار گرفت، خوشبختانه هوری اکنون در قید حیات است اما در ترکیب تیم حضور ندارد و مشغول استراحت و بازآفرینی روحی و روانی است.

وی همچنین در مورد تاکتیک دفاعی نفت آبادان برابر سپاهان اصفهان در دیدار هفته گذشته لیگ برتر عنوان کرد: در فوتبال روز دنیا دفاع نیز نوعی تاکتیک است، هدف ما در بازی با سپاهان کسب یک امتیاز بود که خوشبختانه توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

سرپرست تیم نفت آبادان با اشاره به دیدار روز جمعه این تیم برابر نفت تهران گفت: با توجه به حکم کمیته انضباطی تیم ما در بازی مقابل نفت تهران از حضور تماشاگران خونگرم آبادانی محروم است و همین موضوع باعث دشوارتر شدن کار تیم ما برابر شاگردان علی دایی می شود.

وی در پایان افزود: نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر با حساسیت بیشتری دنبال می شود و نفت تهران نیز تیمی بسیار خوب و قدرتمند است که در فصل جاری توانسته است نتایج قابل قبولی کسب کند،ما امیدواریم با تلاش و همت بازیکنان و کادرفنی از این دیدار بسیار مهم سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار