اهواز؛

کشف محموله میوه مخدر در بهبهان

مواد مخدر در پوشش محموله میوه در بهبهان کشف و ضبط گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر از انتقال محموله مواد مخدر از شرق کشور به استان خوزستان را داد.

سردار محمد رضا اسحاقی بیان کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان به سرعت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و موفق به کشف  324 کیلوگرم مواد مخدر در بهبهان شدند.

اسحاقی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر بهبهان و پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، پس از هماهنگی با مقام قضائی ضمن استقراردر محور مواصلاتی "بهبهان ـ اهواز" پس از ساعت ها تلاش، یک دستگاه تریلر کانتینر دار حامل بار میوه را شناسایی و متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی تخصصی از این تریلر که حامل 21 تن میوه و مرکبات بود، 324 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای میان میوه ها جاسازی شده بود کشف کردند.

اسحاقی تصریح کرد: 2 سوداگر مرگ در این رابطه دستگیر و راهی مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان تاکید کرد: شهروندان هرگونه فعالیت مشکوک را از طریق تماس تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.