کرمانشاه؛

راه اندازی خط تولید تنها نوشابه پروبیوتیک ایران

به مناسبت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، خط تولید جدید تنها نوشابه پروبیوتیک (فراسودمند) ایران در کرمانشاه راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرعامل شرکت روزنوش آدینه با اشاره به راه اندازی نخستین کارخانه تولید نوشابه پروبیوتیک (فراسودمند) در استان کرمانشاه در تیر ماه امسال، اظهار کرد: این محصول جدید در صنعت غذایی ایران حاصل سال ها تحقیق و پژوهش دانشمندان جوان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است که در نوع خود بی نظیر و انقلابی در صنعت غذایی کشور قلمداد می شود.


ایوب آدینه ونداظهارکرد: این کارخانه در ابتدا با تولید روزانه شش هزار بطری 1.5 لیتری کار خود را آغاز کرد، اما به دلیل استقبال مردم از این نوشابه فراسودمند تولید روزانه آن به 36 هزار بطری 1.5 لیتری با سه طعم لیمویی، پرتقالی و کولا رسید.

وی  افزود: خط تولید اولیه این کارخانه صرفا تولید نوشابه پروبیوتیک با برند توکا و در قالب بطری های 1.5 لیتری بود، اما به دلیل ثبت سفارشات متعدد و درخواست مردم، بر آن شدیم که خط تولید نوشابه توکاپروبیوتیک را در بطری های 300 و 500 سی سی نیز راه اندازی کنیم.

وی گفت: بر همین اساس خط تولید جدید تنها نوشابه فراسودمند ایران با نام توکاپروبیتیک و با ظرفیت تولید روزانه  48 هزار بطری 300 و 500 سی سی را راه اندازی کرده و به میمنت این ایام فرخنده فجر انقلاب اسلامی، آن را به بهره برداری رساندیم.

 وی خاطرنشان کرد: نوشابه های فراسودمند توکاپروبیوتیک در بطری های 300 و 500 سی سی نیز در قالب سه طعم پرتقالی، لیمویی و کولا تولید می شوند.

 مدیرعامل شرکت روزنوش آدینه از استخدام 20 جوان جویای کار در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با راه اندازی این خط جدید کارخانه توکاپروبیوتیک نیازمند استخدام حداقل 20 نفر به صورت مستقیم هستیم که این افراد در شبکه توزیع و فروش این محصولات جدید به کار گرفته خواهند شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.