اردبیل؛

راه اندازی انجمن MS در اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: یکی از برنامه‌های اداره کل بهزیستی استان اردبیل راه‌اندازی انجمن MS و ارائه خدمات حمایتی به این بیماران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛بهزاد ستاری در جلسه بررسی مشکلات جامعه هدف سازمان بهزیستی در اردبیل اظهار داشت: بهزیستی استان اردبیل برای ارتقای خدمات به جامعه هدف خود طرح‌های مختلفی را شناسایی کرده و برای اجرایی شدن آن‌ها تلاش می‌کند که در واقع طرح جمع‌آوری لوازم خانگی از مردم برای اقشار ضعیف و کم‌درآمد این راستا اجرایی می‌شود.

وی گفت: طرح جمع‌آوری لوازم خانگی قابل استفاده در آستانه نوروز، با همکاری مؤسسه خیریه‌چهارده معصوم‌(ع) اردبیل اجرایی می‌شود که در این طرح لوازم خانگی داوطلبانه از مردم جمع‌آوری شده و به مددجویان بهزیستی استان اردبیل تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: راه‌اندازی 49 مهدکودک شهری در استان اردبیل، 9 مهدکودم قرآنی، 4 کلینیک مددکاری و 6 مؤسسه خیریه در دستور کار بهزیستی استان اردبیل قرار دارد که برای خدمات‌رسانی و حمایت از بیماران مبتلا به MS ، انجمن این بیماری در استان اردبیل تشکیل می‌شود.

ستاری تصریح کرد: تشکیل بنیاد فرزانگان برای بازنشستگان و سالخوردگان استان اردبیل،‌ احداث خانه‌های نگهداری کوچک برای معلولن ذهنی در اردبیل و ارائه خدمات ویزیت در منزل برای بیماران ضایعات نخاعی نیز از دیگر برنامه‌های حمایتی بهزیستی استان اردبیل است.

وی بیان کرد: امسال 48 واحد مسکونی برای جامعه هدف بهزیستی استان واگذار شده و در رابطه با ایجاد اشتغال نیز برای امسال جامعه هدف اشتغال 632 نفر برای بهزیستی استان اردبیل بوده که در 10 ماه نخست امسال برای 600 نفر اشتغال ایجاد شده و امیدواریم تا پایان سال نیز برای 32 نفر باقیمانده نیز اشتغال ایجاد شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.