چابهار؛

کارگران چابهاری ایمن می شوند

گارگران چابهاری در برابر مواد مخدر ایمن می‌شوند.

کارگران چابهاری ایمن می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، رییس اداره کار،تعاون ورفاه اجتماعی شهرستان چابهار گفت: همه کارگران این شهرستان از این پس باشرکت در کارگاه های آموزشی در برابر مواد محرک ایمن می شوند.

عبدالله امیریان با اشاره به آموزش کارگران شهرستان چابهار با مواد مخدر محرک صنعتی افزود: این آموزش ها برای اولین بار در استان با کمک موسسه مردم نهاد همراهان جوان انجام می شود و هدف از آن تربیت سفیران سلامت در قشر کارگری جامعه و پیشگری از آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: این آموزش ها در دو سطح مقدماتی و تکمیلی صورت می گیرد و 15ساعت آموزش را در هر دوره شامل می شود.
 
به گفته رییس اداره کار چابهار بنا به توافقات صورت گرفته کارگران شرکت های آرمان جنوب شهرداری ،موسسه عمران ساحل ،سازمان منطقه آزاد و شرکت پتروشیمی مکران در اولین دوره آموزش شرکت می کنند.
 
امیریان خاطرنشان کرد: در این دوره پس از آموزش های کلی، گارگران با ماده محرک صنعتی شیشه و آثار آن در معتادین به این ماده آشنا می شوند.

موسسه همراهان جوان سازمانی مردم نهاد است که برای ریشه کنی آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد تلاش می کند.این موسسه چندی پیش در راستای هماهنگی و پویایی اقدامات خود تفاهم نامه ای با شورای هماهنگی مواد مخدر امضا کرد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کارگراان ، چابهار ، ایمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار