زاهدان؛

برجام نشانه ایستادگی ملت

برجام را نشانه ایستادگی ملت در برابر همه قدرتهای جهان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، علی اوسط هاشمی در جمع مردم شهرستان هیرمند گفت :امروز روز سرنوشت بر پایه اراده و خواست مردم است.

وی افزود : 3 عامل در تغییر ساختار سیاسی که برخلاف میل مردم حکمرانی می کند ، نقش دارد که در پیوند با هم خلق دامنه وسیعی از قدرت را موجب می شود که هیچ قدرتی به راحتی نمی تواند در مقابل آن از خود اقتدار نشان بدهد. 

وی گفت: عامل فکر بر پایه اعتقادات ،باورها و ایمان است که در ایران اسلامی به باور عمومی تبدیل شده و فرهنگ اسلامی تولید می کند. وی با بیان اینکه هیچ کس در مقابل امت شدن جامعه اسلامی نمی تواند، قد علم کند،تصریح کرد: وقتی ملت واحد و صاحب قدرت باشیم تفرق کنار زده می شود و در دایره اسلام قرار می گیریم که هیچ عنصری نمی تواند در مقابل آن صف آرایی کند.
 
نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: امنیت مطلوب کشورمان در منطقه ای که امروز کشورهای پیرامونی آن دچار تفرقه و گسست شده اند و در آتش افروزی بسر می برند، نشانه بودن بر موضع دینی ،ایمان و عشق به هم است. 

به گفته وی برپایی چنین نشستی با جمعیت زیادی از مردم ساکن در نقطه صفر مرزی، گواه امنیت پایدار حاکم بر ایران اسلامی است که از آگاهی و شناخت نشات می گیرد که انسان ها باید نسبت به هم جاری کنند. 

هاشمی  دو عامل دیگر در تحول ساختاری را حاکمیت اندیشه قرآنی و بودن بر سنت و دیگری را عامل انسانی برشمرد که مجهز به فکر و اندیشه ، آگاهانه  موضع خویش را انتخاب می کند.
 
استاندار از حضرت امام بعنوان شخصیت بی نظیری یاد کرد که توانست اعتماد مردم را با بلندای فکر و اندیشه خود همراه سازد.

وی افزود: قدرت برگرفته از مردم از 12  تا  22 بهمن به رخ کشیده شد و پایه گذار نظام جمهوری اسلامی شد و تا امروز با تاسی از رویکرد امام راحل و باورهای دینی و ملی دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

هاشمی گفت: عده ای برای ماندن بر قدرت ،منافع ملی و دستاوردهای بزرگ ملت را که مورد توافق و حمایت رهبری و قوا بوده را مورد هجمه قرار می دهند. 

وی با بیان اینکه امام اسلام را زنده کرد، اظهار داشت: با هم بودن و در هم آمیختگی در درون دولت و ملت ایران آنچنان غرق گشته است که علیرغم تهدیدها و دشمنی ها کسی نتوانسته بذری بکارد که موجب تفرقه شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: برجام ، نشانه ، ایستادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار