بازگشایی محورهای روستایی بروجرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: محورهای روستایی مسدود شده در اثر بارش شدید برف و یخبندان در روزهای گذشته با تلاش تیم های راهداری بازگشایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ بهرام ترکاشوند افزود: مجموع راه های روستایی مسدود شده در برف در 2 بخش اشترینان و مرکزی حدود 33 روستا بودند که با همکاری تیم های راهداری، پادگان مهندسی، سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا بعد از پنج روز بازگشایی شدند. 

وی اظهارکرد: با توجه به شدت بارش ها، برف، کولاک و مه و نیز لغزنده بودن جاده ها اولویت بازگشایی راه ها به محورهای اصلی شامل محور بروجرد - اراک، بروجرد - نهاوند و بروجرد - خرم آباد داده شده بود. 

رئیس راهداری و حمل و نقل جادهای بروجرد اضافه کرد: محور بروجرد به سمت اراک به دلیل وجود گردنه سخت گذر و برف گیر زالیان و شدت بارش ها درعصر روز شنبه 9 بهمن تا ساعت 9 صبح روز یکشنبه 10 بهمن به دلیل برف، مه شدید، کولاک و لغزنده بودن جاده مسدود شده بود که با تلاش نیروهای امداد رسان بازگشایی شد. 

ترکاشوند اضافه کرد: با توجه به ادامه بارش ها تیم های امداد رسان راهداری، ارتش، سپاه و قرارگاه خاتم همچنان درمحورهای ارتباطی اصلی، گردنه های سخت گذر و محورهای روستایی مستقر می باشند. 

وی مجموع راه های روستایی این شهرستان را 540 کیلومترعنوان کرد و ادامه داد: این محورها 186روستا با جمعیت بیشتر از100هزار تن است. 

محورهای اصلی و ترانزیتی بروجرد حدود 100کیلومترهستند که ارتباط این شهرستان را با اراک، خرم آباد وهمدان برقرار می کنند. 

بارش برف سنگین از عصر جمعه تا صبح دوشنبه گذشته باعث مسدود شدن بیش از 500 روستای استان لرستان شد. 

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.