ساری،

نقش راهیان نور در از بین بردن نقشه های دشمنان

راهیان نور نقشه های دشمنان را از بین می برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نفیسه السادات حسینی مطلق مدیریت خواهران بسیج دانشجویی مازندران در نشست با خبرنگاران گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه بزرگی است که جوانان می توانند با درک وتعمق در آن، توشه ارزشمندی برای خود جمع آوری کنند.

وی به تلاش بی وقفه و دشمنان در ایجاد انحراف در میان نسل جوان و تهاجم فرهنگی اشاره کرد و افزود: راهیان نور می تواند با انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید، نقشه دشمن را به هم بریزد و توطئه های آنان را نقش بر آب کند.

حسینی خدایی بودن و توکل بر خدا را رمز پیروزی رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس بیان کرد و گفت: رزمندگان غیور ایران اسلامی با دستان خالی اما قلبی مملو از توکل بر خداوند توانسته در مقابل دنیا بایستد و با نیروی ایمان قوی و اخلاص پیروز میدان باشند، امروز هم جوانان با تاسی به همان ارزش ها و باورها می توانند پایمردی خود را به جهان ثابت کنند.

مدیریت خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران بر تلاش همگانی در راستای زنده نگه داشتن این تجربه گران سنگ اشاره کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس تجربه گران سنگینی است که نباید دستخوش فراموشی و تحریف شود.

حسینی به ایجاد زمینه و بسترهای لازم برای زیارت با معرفت جوانان در اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: همگان باید تلاش کنند این حرکت بزرگ فرهنگی بتواند زمینه و بستر لازم را برای تقویت ایمان انقلابی جوانان فراهم کند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.