ساری،

انجام عمليات روكش آسفالت در جاده های مازندران

عمليات روكش آسفالت در جاده های مازندران با جديت در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباسعلی نجفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه عمليات روكش آسفالت در جاده های اصلی و شريانی استان با جديت در دست اجرا است، گفت: به دليل شرايط آب و هوايی استان و عوامل مختلف محيطی فعاليتهای گسترده ای در زمينه ترميم و لكه گيری روكش آسفالت محورهای ارتباطی استان توسط این اداره کل انجام شده است.

وی افزود: از جمله اهدافی كه اين اداره كل برای دستيابی به آن تلاش می كند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای روکش آسفالت مناسب و اقتصادی بودن آن است.

نجفی گفت: از اين رو به منظور تسهيل در تردد و افزايش ايمنی محورها اجرای 139 کیلومتر عمليات روكش آسفالت در سطح همه محورهای اصلی استان، از جمله محور هراز، سوادکوه، کندوان، دوآب کجور، بهشهر زاغمرز ، آمل بابل قدیم اجرا شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران افزود: هدف نگهداری راه ، تقليل ميزان خرابی راه و افزايش عمر آن ، كاهش هزينه های استهلاک وسايل نقليه با تأمين سطوح عبور مناسب و مطلوب و ايجاد شرايط مناسب جهت رسيدن به موقع به مقصد با تأمين ايمنی است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار