اهواز؛

برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان کشور به میزبانی فولاد

باشگاه فولاد خوزستان میزبان برگزاری رقابت های نیمه نهایی گروه الف لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور در اهواز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، هشت تیم صعود کرده از بین چهارگروه لیگ برتر فوتبال کشور از روز شنبه 16 بهمن ماه دور دوم مسابقات خود را در 2گروه آغاز می کنند که بر این اساس مسابقات گروه الف با حضور تیم های مس کرمان، شهرداری رشت، مهدیه تبریز و فولاد خوزستان در اهواز و به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان برگزار می گردد.

تیم نونهالان فولاد خوزستان با عملکردی بسیار خوب به عنوان تیم اول گروه الف جواز صعود به نیمه نهایی لیگ برتر نونهالان 96-95 را کسب کرد و با توجه به برخورداری از شرایط میزبانی و بازیکنانی آماده می توان به عنوان یکی از چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی این مسابقات روی آن حساب ویژه باز کرد.

فولادمردان کوچک در فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی رقابت های لیگ برتردست یافتند.
همچنین در گروه دوم این رقابت ها تیم های ذوب آهن، متین بابل، نود ارومیه و برق شیراز به میزبانی باشگاه فوتبال برق دیدارهای خود را برگزار می کنند.

شایان ذکر است، مسابقات مرحله دوم به صورت مجتمع در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود که در نهایت دو تیم از هرگروه به مرحله پایانی صعود می کنند.

تیم ها در مرحله دوم به صورت زیر قرار می گیرند:

گروه الف: اول گروه 1+دوم گروه 2+ اول گروه 3+ دوم گروه4
گروه ب: دوم گروه 1+اول گروه 2+ دوم گروه 3+ اول گروه 4

تیم های اول و دوم گروه های الف و ب به مرحله پایانی صعود که مرحله پایانی نیز به صورت مجتمع برگزار می شود تا تیم های اول تا سوم کشور مشخص شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.