اصفهان؛

پیشرفت 40 درصدی طرح پارک سلامت لنجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان گفت: پروژه ساخت پارک سلامت شهر ورنامخواست بروی موقوفه حاج رجبعلی ملکی با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا ترحمی اظهار داشت: حسین ناظم الرعیا شهردار چمگردان از روند پیشرفت پروژه ساخت پارک سلامت شهر ورنامخواست بازدید به عمل آورد.
وی در ادامه افزود: شهردار چمگردان در این بازدید جهت پیشرفت بهتر این پروژه توصیه‌های را نیز ارائه کرد همچنین از اقدامات این اداره در جهت احیا موقوفات و ایجاد ارزش‌افزوده برای موقوفات تقدیر کرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در ادامه خاطرنشان کرد: مساحت این موقوفه 15 هزار مترمربع است که توسط حاج رجبعلی ملکی در شهر ورنامخواست برای احداث پارک سلامت جهت استفاده سالمندان وقف‌شده است و توسط شخص واقف نیز این مجموعه در حال احداث هست.
محمدرضا ترحمی ادامه داد: پروژه ساخت پارک سلامت شهر ورنامخواست بروی موقوفه حاج رجبعلی ملکی با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در حال اجرا است که در این مرحله 2800 مترمربع سقف این مجموعه بتن‌ریزی شده است و پیش‌بینی می‌شود که تا یکسال دیگر این پروژه به اتمام برسد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار