اهواز؛

حمایت اهوازی ها از بیماران سرطانی

نهمین جشنواره خیریه فروش غذا جمعیت هلال احمر اهواز به مناسبت آغاز دهه فجر و مقارن با هفته ملی مبارزه با سرطان برگزار گردید.

حمایت اهوازی ها از بیماران سرطانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدفتح‌اله هاشم‌نژاد، رییس جمعیت هلال احمر اهواز در این خصوص گفت: جشنواره خیریه فروش غذا به نفع بیماران سرطانی و صعب العلاج پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم بهمن ماه با برپایی 180 غرفه و حضور پرشور مردم نوع دوست اهواز در پارک ساحلی کیانپارس برگزار شد.
وی با بیان اینکه در خوزستان سالانه 6 هزار نفر به بیماری سرطان مبتلا می شود اظهار داشت: در این جشنواره مبلغ 290 میلیون ریال جمع آوری شد که به منظور تامین هزینه‌های دارو و درمان بیماران نیازمند سرطانی و صعب العلاج در قالب طرح رسول صادق صرف می شود.

هاشم نژاد از جمع‌آوری مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون ریال در جشنواره‌های گذشته و اختصاص آن به حدود 550 بیمار نیازمند یاد کرد و افزود: ۱۷۰ داوطلب خیر انواع غذاهای سرد و گرم، شیرینی، ترشیجات و دسرها را با هزینه خود در خانه طبخ و آماده‌سازی کرده و وجوه حاصل از فروش آن ها را در اختیار این جمعیت قرار دادند.

رییس جمعیت هلال احمر اهواز خاطرنشان کرد: مبالغ جمع‌آوري شده در این جشنواره در حسابی به نام طرح «رسول صادق» جمع‌آوري و پس از اخذ و بررسی مدارکی مانند فاکتور خرید دارو و صورت‌حساب بیمارستان و یا معرفی به داروخانه‌های طرف قرارداد جهت دریافت رایگان دارو به بیماران نیازمند و صعب العلاج اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.