انقلاب اسلامی همواره باید بدرخشد

امام جمعه خورموج با تبریک سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی عنوان کرد: هرچه نسبت به فداکاری ملت ایران مراسم تکریم برگزار کنیم باز هم کم است.

انقلاب اسلامی همواره باید بدرخشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح پیش از ظهر امروز در آیین آغاز برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی است که توانست مردم ایران را از جهل رژیم ستمشاهی نجات دهد.

وی افزود: همه ما موظف هستیم در برابر خون پاک و مطهر شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهدای حرم و شهدای فاجعه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و آتش‌‌نشانان تهران و صبر و بردباری خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس سر تعظیم فرود آوریم.

امام جمعه خورموج با تبریک سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی عنوان کرد: هرچه نسبت به فداکاری ملت ایران مراسم تکریم و تقدیر برگزار کنیم باز هم کم است و حق مطلب را ادا نکرده‌ایم.

وی با اشاره به عوامل اصلی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تشریح کرد: انقلاب اسلامی همواره باید بدرخشد و روحیه انقلابی که باعث پیروزی این انقلاب، تشکیل نظام مقدس، حفظ آن در 8 سال دفاع مقدس و در تداوم آن و پیشرفت‌هایی که در ابعاد مادی و معنوی کسب شده، مدیون و مرهون مردم مسلمان ایران است.

مصلح یادآور شد: عزت و اقتدار ملت ایران و به چالش کشیدن استکبار جهانی آمریکای جهانخوار، ابرقدرت‌های پوشالی مادی و دنیوی توسط این نظام مدیون مردم ایران اسلامی است.

امام جمعه خورموج با تأکید بر تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب به نسل جوان، گفت: ما مرهون روحیه انقلابی، تکلیف‌مداری، ولایتمداری و حضور زیر چتر ولایت هستیم که منشأ آن دین، آیین و فریادهای الله اکبر مردم ایران است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در اهداف، منویات، راهبرد، شعارها و عوامل تشکیل انقلاب قابل مقایسه با هیچ یک از حرکت‌هایی که در دنیا قبل و بعد از انقلاب انجام شد، نیست.

امام جمعه خورموج یادآور شد: هیچ‌کس در کشور نباید نقش ایمان، اسلام، دین، عاشورا، مسجد و امام زمان(عج) را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 نادیده بگیرد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.