مشهد؛

دستگیری شکارچیان شب در منطقه حفاظت شده رئیسی نیشابور

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان نیشابور گفت:شکارچیان شب قبل از اقدام به شکار در منطقه حفاظت شده رئیسی این شهرستان دستگیرشدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مهدی نوربخش گفت: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر برنامه ریزی انجام تخلف در حاشیه منطقه حفاظت شده رئیسی فرمانده و مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان بلافاصله به محل عزیمت و با توجه به هماهنگی صورت گرفته پس از مواجه با متخلفین به تعقیب خودرو پرداختند.

وی ادامه داد: با مسدود کردن مسیر حرکت خودرو ، آن را متوقف و سه سرنشین آن و خودرو مورد بازرسی قرار گرفته که پوشش محافظ یک قبضه اسلحه و یک عدد پروژکتور از آن کشف شد.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان نیشابور افزود:با توجه به شواهد و اهمیت موضوع پس از هماهنگی با مقام قضایی و حضور ماموران پاسگاه انتظامی عشق آباد متخلفین تحویل پاسگاه انتظامی شدند.

نوربخش گفت: در ادامه با حضور فرماندهی پاسگاه انتظامی عشق آباد اراضی کشاورزی مسیر گریز متخلفین بررسی و از داخل اراضی حاشیه منطقه حفاظت شده رئیسی یک قبضه اسلحه ساچمه زنی غیر مجاز مسلح به دو تیر فشنگ چهار پاره غیر مجاز و یک قبضه چاقو از ناحیه این متخلفین کشف و ضبط شد.

وی افزود:در همین خصوص پرونده ای دردادگاه عمومی بخش میان جلگه نیشابور تشکیل و2 نفراز متخلفین موقتا روانه زندان شدند و پرونده در حال رسیدگی در مراجع قضایی است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.