کرمانشاه؛

ورزش موجب تقویت روحی و روانی زندانیان می شود

با هدف توسعه ورزش باستانی در زندان های استان تفاهم نامه ۷ ماده ای بین اداره کل زندان های کرمانشاه وهیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان امضاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل زندان های کرمانشاه در حاشیه امضاء این تفاهم نامه ورزش وسرگرمی را عامل موثری بر تقویت روحی و روانی زندانیان توصیف کرد.

منصور بیگلری با اشاره به لزوم پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه در بین زندانیان جوان خاطرنشان کرد؛انجام  فعالیت های فرهنگی و ورزشی در زندانها به منظور بازسازی روح وجسم زندانیان ضروری است.

وی با بیان این نکته که اغلب زندانیان در بدو ورود به زندان  نسبت به تعالیم دینی بی توجه وآگاهی لازم را ندارند افزود؛برگزاری کلاس های آموزش فرهنگی و مهارت های اساسی زندگی توام با ارائه آموزش های فنی وحرفه ای در زندانها اولویت و رویکرد مهم برنامه های زندانبانی اسلامی است.

مدیرکل زندان های کرمانشاه با تشریح سایر فعالیت های اصلاحی و تربیتی زندان های استان گفت؛آمار بازگشت مجدد زندانیانی که در دوره های آموزش فرهنگی  حضور فعال داشته و تحت حمایت خدمات اجتماعی و مراقبت های بعد از خروج  هستند بسیار کم است.

بیگلری با بیان مطلب فوق گسترش همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاهها و نهادهای فرهنگی وتربیتی با مجموعه زندانها را خواستار شد.

عضو شورای قضایی استان کرمانشاه هم چنین خاطرنشان کرد؛بیکاری و نداشتن شغل عامل اصلی وقوع  بسیاری ازجرایم وگرفتاری زندانیان است وتلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی راهکاری  موثر در دستیابی به این هدف راهبردی  است.

سالار احمد زاده عضو شورای شهر کرمانشاه ورئیس هئیت باستانی و ورزش های زورخانه ای این استان هم در سخنانی با ابراز خرسندی از برنامه های مطلوب  فرهنگی و ورزشی در زندان های استان کرمانشاه بر آمادگی مجموعه های تحت نظارت برای همکاری با اداره کل زندان ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، ورزش ، موجب ، روح ، روان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار