تشویق و تبریک ویژه برای امیری در تمرین پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز سه‌شنبه خود را از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

تشویق و تبریک ویژه برای امیری در تمرین پرسپولیسبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، صدرنشین بلامنازع لیگ برتر پس از دو روز استراحت تمرینات خود را از ساعت 11 امروز سه‌شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد. پیش از شروع تمرین، وحید امیری با جعبه شیرینی در رختکن حاضر شد و دوستان و همبازیانش به او شادباش و تبریک گفتند و خنده و شوخی بین بازیکنان حاکم بود.

تمرین سرخپوشان در مرحله اول در سالن بدنسازی انجام شد. در میان بازیکنان، محسن ربیع‌خواه که دوره نقاهت را پشت سر می‌گذارد هم تمرینات اختصاصی را زیر نظر مربی بدنساز تیم دنبال می‌کند.

و اما سرخپوشان پس از حدود 35 دقیقه تمرین در سالن، راهی زمین چمن شدند. درهای تمرین امروز باز بود و حدود صد هوادار هم نظاره‌گر تمرین بودند. آنها با ورود هر بازیکن به زمین، او را تشویق می‌کردند و البته تشویق وحید امیری که جشن ازدواج خود را روز یکشنبه برگزار کرد هم ویژه بود.

سرخپوشان تمرین در زمین را با مارکو استیلینوویچ آغاز کردند که در این میان دروازه‌بان‌ها جدا شدند تا تمرینات ویژه خود را با ایگور پانادیچ دنبال کنند.

در مرحله بعدی، بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند و دفاع و حمله را با یک دروازه مرور کردند. در این زمان محسن ربیع‌خواه پس از پایان برنامه‌هایی که برای وی در نظر گرفته شده بود، به دویدن دور زمین پرداخت.

در بخش بعدی، بازیکنان به دو گروه مدافعان و هافبک‌ها و مهاجمان تقسیم شدند. هر یک از این گروه‌ها وقتی برنامه‌های تاکتیکی می‌کردند، گروه دیگر به دوهای سرعتی می‌پرداختند و برانکو شخصا روی تمرینات تاکتیکی نظارت می‌کرد.

مرحله آخر تمرین سرخپوشان هم به بازی فوتبال اختصاص داشت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار