شیوع مريضی ميخی در «محله گل و بلبل» دردسرساز شد

موضوع این قسمت از سریال «محله گل و بلبل 2» پرسش و پاسخ است.

شیوع مريضي ميخي در «محله گل و بلبل2» دردسرساز شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی پروژه؛ موضوع این قسمت از سریال «محله گل و بلبل 2» پرسش و پاسخ است.

در این داستان که طی بخش‌های 24 و 25 امروز و فردا روی آنتن می‌رود، خواهیم دید: تبلت بچه‌های گلدون خان دچار مشكل می شود و او برای اينكه جلوی بچه‌هايش كم نياورد، مدعی می شود می تواند خودش تبلت‌ها را درست كند.

 گلدون خان برای تعمیر تبلت‌ها هرچه می كند، موفق نمی شود و مشكل آنها بيشتر مي شود. او به ناچار گوشی همراه خودش را در اختيار بچه ها قرار می دهد. این کار نادرست گلدون خان موجب می شود بچه هایش دچار مريضی ميخی شوند تا اینکه...

سازندگان سریال همچنان در لوکیشنهای این مجموعه که  دکورهای متعددی در منطقه دهکده المپیک هستند، کار تصویربرداری را ادامه می دهند.

ماجراهای این سریال در یک محله خیالی و با حضور شهروندانی بامزه و متفاوت پیگیری می‌شود و با پرداختن به موضوعات اجتماعی  می‌کوشد رفتارهای اجتماعی درست را به کودکان بیاموزد.

در این محله خیالی داریوش فرضیایی،‌‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، سارا خوئینی ها، امیر نوری، ملیکا شریفی نیا، نعیمه نظام دوست، امیرمحمد متقیان،‌ ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی،‌ امیر سهیلی، جواد انصافی، آرش میراحمدی، مجید صیادی و (بازیگران خردسال) عرفان برزین، صدرا محرمی، آرشیدا سادات سید پور، ارمیا خندان و ... بازی دارند.

عروسک گردانان این برنامه فروزان بهرام پور، محمد اعلمی و عارفه عباسی هستند. همچنین شوکت حجت، سامان مظلومی و نازنین حقیری نیز به ترتیب صداپیشگی عروسک‌های یاور،داور و باور را به عهده دارند.

قسمتهای جدید از مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل2» امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه ساعت 19 روی آنتن شبکه دوم سیما می‌روند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سانیا
۲۰:۲۸ ۱۰ تير ۱۳۹۸
عالی بود
آخرین اخبار